אקדחי Baby Eagle של בול הישראלית חוזרים לשוק האמריקאי

חברת Magnum Research האמריקאית תייבא מישראל ותשווק בארה"ב את Baby Eagle III שהיא העדכון האחרון של אקדח זה
 

חברת Magnum Research האמריקאית הודיעה כי תתחיל לשווק מחדש את אקדחי ה-Baby Eagle הידועים מתוצרת חברת BUL Transmark הישראלית. בהודעתה לעיתונות מציינת החברה כי אקדח הבייבי איגל הנו אייקון של עולם הירי מאז הצגת אקדח האב שלו, היריחו, בשנות השמונים. החברה תשווק את סדרת Baby Eagle III שהיא העדכון האחרון של אקדח זה. 

אקדחי הפלדה מסדרת Baby Eagle III מציעים את אפשרות אחיזה הדקה ביותר שהוצעה אי פעם על אקדח Baby Eagle והופכים את האחיזה בו לקלה על ידי כל יורה כלשהוא. כמו כן, לאקדח יש פרופיל שטוח יותר מדגמים קודמים, מה שמוסיף למראה החלקלק ממילא של האקדח. האקדחים המורכבים מפלדה יוצעו בתחמושות 9 מ"מ ו-.0.45 ACP דגמי הפולימר יהיו זמינים גם ב-9 מ"מ ו-0.40 S&W. הן דגמי הפלדה והן דגמי הפולימר יוצעו בגודל מלא ובגודל קומפקטי. 

ג'ובי גרגס, מנהל ייצור והנדסה בחברת מגנום, הצהיר כי האקדח "[...] ממשיך להיות מבוקש מאוד, והוא פופולרי מאוד בקרב האוהדים. הוא ידוע מאוד בשל הופעותיו בסרטים פופולריים, בתוכניות טלוויזיה ומשחקי וידאו. כך נוצר ל-Baby Eagle בסיס מעריצים ענק, ובמיוחד נותן תשובה לביקוש גדול בקרב יורים צעירים יותר. כמו אחיו הגדול, נשר המדבר, הבייבי איגל הוא אייקון של התרבות הפופולרית וגם של קהילת הירי."

האתר Thefirearmblog מציין כי סדרת ה-Baby Eagle III ידועה בעולם הירי בזכות מאפייני הירי יוצאי הדופן שלה. אקדחים אלו מוערכים על אמינותם המוכחת. בנוסף, החלק הקדמי באורך מלא ומשקלם של אקדחי הפלדה מאפשרים ירי רך מאוד. המחסניות הכפולות מספקות תוספת תחמושת למקרה שיש צורך בכך.

 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית