הושק אתר CoronaTech Israel

Start-Up Nation Central ו-HealthIL חברו יחד להקמת Corona Tech Israel - זירת התוכן המקיפה ביותר שתרכז עדכונים על חדשנות טכנולוגית, קשר לחברות, הזדמנויות ליזמים ומשקיעים, גישה למענקים ומידע על הדרכים בהן התגייסה קהילת היזמות הישראלית למאבק בנגיף הקורונה

bigstockphoto

ארגון Start-Up Nation Central וקהילת HealthIL השיקו היום (ג') את CoronaTech Israel - זירת התוכן החדשה והמקיפה ביותר בנושא הפתרונות הטכנולוגיים במלחמה בנגיף הקורונה. האתר מרכז לתוכו מידע אודות הדרכים המגוונות שבהן התגייסה קהילת הטכנולוגיה הישראלית למאבק במשבר העולמי חסר התקדים.

האתר החדש מכיל חדשות ועדכונים שוטפים, מידע על פיתוחים טכנולוגיים חדשניים מישראל והעולם, ריכוז אתגרי מערכות הבריאות בהתמודדות בתקופה הנוכחית, הצעות והזדמנויות לשיתופי פעולה חוצי גבולות, גישה למענקים בינלאומיים וכן תובנות וניתוחים של טובי המומחים והיזמים מישראל. ריכוז כל התוכן באתר מקיף אחד נועד להעצים את היכולות של חברי קהילת היזמות הטכנולוגית הישראלית לשתף פעולה במאבק בנגיף, ולאפשר להם לאחד כוחות בהתמודדות עם המשבר הכלכלי והאנושי כדי להצמיח מתוכו מיזמים חדשים. 

"ההתמודדות העולמית עם נגיף הקורונה הביאה צונמי של מידע, לא מאורגן ולא תמיד מדויק, על הנגיף והדרכים להתמודד עם התפשטותו המהירה", הסביר ג'רמי קלצ'קין, סמנכ"ל פיתוח עסקי ב-Start-Up Nation Central (SNC). "המטרה של CoronaTech Israel היא להיות מקור מידע מקיף, מגוון ומהימן עבור יזמים ומשקיעים, מפתחים ואנשים טכנולוגיה, אנשי מערכות הבריאות וחוקרים – וכל מי שמבקש לקבל את תמונת המצב המעודכנת ביותר על המאבק הטכנולוגי בהתפשטות הנגיף". 

לדברי קלצ'קין, הפתרונות פורצי הדרך של חברות טכנולוגיה ישראליות זוכים להתעניינות רבה ברחבי העולם ונציגים של מדינות שונות פונים לחברות ולארגונים כדי לקבל מידע ולקדם יוזמות. "הסטארט-אפ ניישן שופע בחדשנות פורצת דרך, והזירה שוקקת פעילות, אבל היעילות מחייבת אותנו לרכז את כל המידע במקום אחד כדי למנוע כפילויות ודיסאינפורמציות. יש בישראל מוחות טכנולוגיים ומדעיים פורצי דרך ואנחנו מקווים שהאתר יוכל לסייע לחבר ביניהם, להעניק להם השראה ואולי להוביל לפריצות דרך של ממש – למען עתיד בריא יותר למדינות העולם, ועתיד כלכלי טוב יותר למדינת ישראל".

יעל אופיר, מנכ"לית HealthIL: "כמי שאמונים ביום יום על קידום הטרנספורמציה הדיגיטלית במערכת הבריאות, במטרה לשפר את היחס שמקבל מטופל מגופי הרפואה השונים, אנו מאמינים שהטמעה יעילה מגיעה קודם כל משיתוף מידע וסיעור מוחות. אנו מאמינים כי אתר מקצועי כגון זה שהקמנו יעזור לכל השחקנים הרלוונטיים להבין טוב יותר מה עובד, מה פחות, ועל מה לא כדאי לבזבז אנרגיה. בימים אלו אנו עוסקים בקידום והטמעת טכנולוגיות בין שלל הגופים הרפואיים שאנו עובדים איתם לבין מאות הסטארטאפים הנמצאים אצלנו בקהילה. אנו מאמינים כי ששיתוף פעולה מעין זה יכול לתרום וליעלת את תהליך הקליטה וההטמעה של טכנולוגיות חדשניות בהתמודדות עם הנגיף".  

מלבד חדשות ומידע אודות הדרכים להתמודד עם נגיף הקורונה, ינגיש האתר מידע על אירועים מקוונים שונים – וובינרים, כנסים דיגיטליים והאקתונים. כמו כן, האתר כולל מאגר מידע מתעדכן אודות מגוון רחב של חברות ישראליות עם פתרונות להתמודדות משבר הקורונה. מאגר זה מבוסס על נתוני ה-Finder , פלטפורמת איתור החדשנות של SNC המכילה מידע על למעלה מ-6,500 חברות טכנולוגיה ישראליות במגוון סקטורים.

בנוסף, יציע האתר זירה לחיבורים בין סטארטאפים להזדמנויות והשקעות, ויאפשר לקרנות, ספקי שירותי בריאות וגופים ממשלתיים לפרסם אתגרים וקריאות לפעולה. עבור יזמים וחברות בתחילת דרכן יונגש מידע אודות מענקים ותמיכות  של גופים בינלאומיים שונים שהפיצו 'קולות קוראים' עם פרוץ המשבר. האתר ישמש one stop shop עבור כל הגורמים - מישראל ומחו"ל - בה ניתן יהיה לקבל את כל המידע החיוני, העדכני, המדויק והרלוונטי. 

האתר הוקם על ידי חברת WIX, שהתנדבה לסייע בבנייתו ותרמה ידע וניסיון רב לצורך מינוף ואיחוד מאגרי מידע רבים ושונים לתוך פלטפורמה אחידה ומקיפה.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית