ינואר-פברואר: סבב השקעות ורכישות חברות סייבר עם בסיס ישראלי

בחודשיים הראשונים של שנת 2020 מספר חברות ישראליות זכו להשקעות ורכישות המהוות דוגמא נוספת להבעת אמון של משקיעים במשק הישראלי

ינואר-פברואר: סבב השקעות ורכישות חברות סייבר עם בסיס ישראלי

bigstockphoto

 תחילת שנת 2020 היטיבה עם מספר ישראליות בתחומי הטכנולוגיה כאשר חלקן נרכשו וחלקן גייסו כספים לצורך פעילות בארה"ב או קידום פיתוח מוצרים.

חברת Forescout

הקרן הפרטית, Advent International, חתמה על הסכם לרכישת פורסקוט טכנולוגיות בעסקה הכוללת מזומנים בשווי של 1.9 מיליארד דולר. ההסכם הוא אחת הרכישות הגדולות ביותר של חברה שהוקמה בישראל. (פברואר 2020).

חברת Sixgill

סיקסגיל, חברת מודיעין הפועלת ברשת האפלה הודיעה כי גייסה סבב גיוס של 15 מיליון דולר בהובלת Sonae IM, קרן שמקורה בפורטוגל, ו- REV Venture Partners, בלונדון. פלטפורמת OurCrowd השתתפה גם היא בסיבוב, כמו גם המשקיעים הקודמים אלרון וטרה ונצ'רס פרטנרס. (פברואר 2020).

חברת Intezer

חברת Intezer שבנתה דרך לנתח, לזהות ולמגר קוד זדוני בדומה למיפוי DNA - גייסה 15 מיליון דולר. החברה הציגה לאחרונה פתרון לאיתור קוד זדוני ביישומי ענן. (ינואר 2020)

חברת Jolt 

ג'ולט, סטארט-אפ לחינוך שמתאר את עצמה כחלופה לקורסי MBA מסורתיים, גייסה 14.1 מיליון דולר במימון סדרה A. את הסבב הובילה בלטרטון קפיטל, בהשתתפות חברת Hillsven Capital ו- Octopus Ventures. זה מביא את סך המימון של ג'ולט ל 23.3 מיליון דולר בשלוש שנים. (ינואר 2020).

חברת PlainID

חברת PlainID, ספקית של פתרונות הרשאה, הודיעה כי SAP® השקיעה ב- PlainID תמורת סכום שלא פורסם. החברה משווקת  פלטפורמת בקרת גישה המבוססת על מדיניות שקובע הארגון.

חברת EquityBee

חברת אקוויטי משיקה פעילות בארה"ב עם מימון של 6.6 מיליון דולר כדי לאפשר לעובדי חברות הזנק להשיג את ההון הדרוש להם למימוש אופציות המניות. כאשר העובדים עוזבים את העבודה, יש להם זמן מוגבל לממש את אופציות המניות שלהם לפני שפג תוקפם. העלות למימוש יכולה להגיע למאות אלפים ולעיתים למיליוני דולרים, מכיוון שהעובד נדרש לרכוש את המניות וכן לשלם מסים משמעותיים על הרווח התיאורטי בעת מימוש האופציות.  (פברואר 2020).

אולי יעניין אותך גם