פאלו אלטו מרחיבה את יכולות האבטחה בעולם הקונטיינרים

פאלו אלטו נטוורקס הודיעה היום (שלישי 26.11) כי היא במגעים מתקדמים לרכישת Aporeto, חברת אבטחה המבוססת זהויות בענן. במסגרת הסכם הרכישה תשלם פאלו אלטו נטוורקס כ-150 מיליון דולר במזומן. הרכישה צפויה להיסגר במהלך הרבעון הפיננסי השני של פאלו אלטו נטוורקס, בכפוף לשביעות רצון הצדדים מתנאי הסגירה.

אפורטו מזהה עומסי עבודה ומיישמת מיקרו-פילוח בכל תשתיות הארגון, כדי לעזור ללקוחות לאבטח את היישומים שלהם ולהתרחב בהתאם. החברה הוכרה אשתקד על ידי חברת הייעוץ גרטנר כ-cool vendor בתחום אבטחת הענן ונכללה גם ברשימת CNBC Upstart 100 לשנת 2019. השותפים המייסדים של אפורטו הם דימיטרי סטילאדיס וסטיאם סינהא והם יצטרפו לשורות פאלו אלטו נטוורקס.

חברת אפורטו מאפשרת ניהול זהויות בדומה ליישום מודל PKI להחלפת מידע בין APIים. זאת, באמצעות התממשקות לAWS App Mesh או Istio. עבור פאלו, מדובר בחיזוק מעמדה בעולם הפיתוח ויישום אפליקציות מבוססות קונטיינרים. אזכיר כי פאלו רכשה לא מזמן את  Twistlock המספקת נראות וניטור לתוך תעבורת קונטיינרים , ואפילו כוללת מרכיב תחת השם Trusted Images המאפשר לארגון להשתמש רק בקוד 'בטוח'. עם זאת, התוספת של אפורטו תאפשר לפאלו ליישם מדיניות אימות לAPIים לצד אספקת ניטור ונראות לתוך תעבורת הקונטיינרים. 

"אנו שמחים לקבל את אפורטו למשפחת פאלו אלטו נטוורקס. אנו מאמינים כי התוספת של טכנולוגיית הזהות הייחודית של אפורטו תשפר עוד יותר את יכולות Prisma Cloud ותחזק את המחויבות שלנו לסייע ללקוחות להבטיח את המעבר שלהם לענן", אמר ניקש ארורה, יו"ר ומנכ"ל פאלו אלטו נטוורקס.

"הקדשנו את עצמנו לסייע לארגונים לאמץ את הענן בצורה מאובטחת. ההצטרפות לפאלו אלטו נטוורקס מאפשרת לנו להביא את טכנולוגיית המיקרו-פילוח מבוססת הזהות שלנו לבסיס לקוחות גדול ולסייע להם לבצע את המעבר לענן בצורה מאובטחת", אמר דימיטרי סטיליאדיס, מייסד משותף ו- CTO של אפורטו.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית