ג'נרל אלקטריק העבירה לצי האמריקני מנועים למסוקי King stalion
החברה העבירה את ראשוני המנועים המתקדמים למסוק של לוקהיד מרטין/סיקורסקי, שנמנה בין שני המחליפים האפשריים למסוקי ה"יסעור" של חיל האוויר הישראלי
דן ארקין
| 31/10/2019
יצרנית המנועים ג'נרל אלקטריק העבירה לפיקוד הזרוע האווירית של הצי האמריקני את ראשוני המנועים של מסוקי סיקורסקי/לוקהיד מרטין CH-53 King stallion, המיועדים לחיל הנחתים.
המסוק K הוא אחד משני המועמדים להחליף בעתיד את מסוקי ה"יסעור" של חיל האוויר הישראלי. המועמד האחר הוא המסוק 'צ'ינוק' תוצרת חברת בואינג.
חברת GE פתחה באחרונה קו ייצור והרכבה חדש עבור מנועי T-408 של מסוקי K. מנוע זה נחשב לאחד המתקדמים ביותר למסוקים. הוא מאפשר למסוק לשאת מטען חיצוני של יותר מ-10 טונות ברדיוס פעולה של 110 מייל ימי, ביום ובלילה. המנוע עבר כבר סדרת של ניסויים - 1,500 שעות טיסה במבחנים ו-8,000 שעות טיסה על מסוקים.
החברה העבירה את ראשוני המנועים המתקדמים למסוק של לוקהיד מרטין/סיקורסקי, שנמנה בין שני המחליפים האפשריים למסוקי ה"יסעור" של חיל האוויר הישראלי
דן ארקין
| 31/10/2019
יצרנית המנועים ג'נרל אלקטריק העבירה לפיקוד הזרוע האווירית של הצי האמריקני את ראשוני המנועים של מסוקי סיקורסקי/לוקהיד מרטין CH-53 King stallion, המיועדים לחיל הנחתים.
המסוק K הוא אחד משני המועמדים להחליף בעתיד את מסוקי ה"יסעור" של חיל האוויר הישראלי. המועמד האחר הוא המסוק 'צ'ינוק' תוצרת חברת בואינג.
חברת GE פתחה באחרונה קו ייצור והרכבה חדש עבור מנועי T-408 של מסוקי K. מנוע זה נחשב לאחד המתקדמים ביותר למסוקים. הוא מאפשר למסוק לשאת מטען חיצוני של יותר מ-10 טונות ברדיוס פעולה של 110 מייל ימי, ביום ובלילה. המנוע עבר כבר סדרת של ניסויים - 1,500 שעות טיסה במבחנים ו-8,000 שעות טיסה על מסוקים.