עקץ את שר החוץ? דו"צ: מקפידים על סודיות דיוני הקבינט

שר החוץ ישראל כ"ץ תקף בטוויטר את הביקורת על פרסום סיכול מתקפת הרחפנים של כוח קודס בסוריה. "הרמטכ"ל הבהיר אתמול כי הוא יזם את הפרסום", צייץ כ"ץ. דובר צה"ל, תא"ל הדי זילברמן, הגיב במה שמשתמע כמו מסר ביקורתי נגד השר

מסר ביקורתי? תא"ל הדי זילברמן. צילום: דובר צה"ל

לא בכל יום אנחנו עדים לסוג כזה של ביקורת מרומזת מדרג צבאי בכיר נגד הדרג המדיני. דובר צה"ל, תא"ל הדי זילברמן, צייץ היום (ה') בטוויטר מסר, ממנו משתמעת ביקורתיות, על דבריו של החוץ ישראל כ"ץ.

אתכם בכל מקום: בואו לעקוב אחרינו באינסטגרםבפייסבוק ובטוויטר

ישראל כ"ץ, שמכהן גם כשר לענייני מודיעין נזכיר, צייץ מוקדם יותר מידע שנאמר על ידי הרמטכ"ל בישיבת הקבינט הביטחוני שהתקיימה אתמול. "זוכרים את הוויכוח על הסרת העמימות מעל פעולת צה״ל לסיכול מתקפת הרחפנים האירנית מסוריה?", שאל כ"ץ בטוויטר, "ולפיד שתקף את הממשלה וטען שרק בגלל זה נסראללה הגיב? טוב אז הבחירות הסתיימו ואתמול הבהיר הרמטכ״ל חד משמעית, שהוא זה שיזם את הפרסום משיקולים מקצועיים לחלוטין".

שר החוץ ישראל כ"ץ. צילום: AP

הציוץ של דובר צה"ל הנכנס תא"ל הדי זילברמן

הפרסום של שר החוץ גרר ככל הנראה פניות רבות של כתבים לחטיבת דובר צה"ל, שלאחר זמן מה הגיב בציוץ משלו בטוויטר. "ביחס לפניות כתבים הבוקר: צה״ל מקפיד על סודיות דיוני הקבינט", צייץ תא"ל הדי זילברמן בחשבון הטוויטר שלו, לאחר שנכנס לאחרונה לתפקידו.

אין ספק, כי על רקע ההדלפות החוזרות והנשנות מדיוני הקבינט בשנים האחרונות, אפשר שדובר צה"ל ניסה לשלוח כאן מסר לשר החוץ.

 

 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית