כנס סייבר בינלאומי ראשון ייערך באפריקה

סייברטק העולמי מתרחב ולראשונה יקיים אירוע באפריקה, בכנס שייערך ברואנדה במרץ 2020. עשרות מדינות ונציגים ממאות ארגונים וחברות צפויים לקחת חלק באירועים. בסוף השנה ייערך לראשונה גם כנס של סייברטק בסין, בעיר ווהאן

 

עמיר רפפורט, מייסד סייברטק, יחד עם מנכ"לית ארגון RCB נלי מוקזייר, שגריר ישראל ברואנדה רון אדם ופאולה אינגביר, שרת התקשורת של רואנדה

כנס סייברטק העולמי מרחיב את פעילותו, ואחרי כנסים מוצלחים בתל אביב, ארה"ב, אסיה, אירופה ומרכז אמריקה, יתקיים לראשונה כנס ביבשת אפריקה – ברואנדה. בחודש דצמבר השנה צפוי להתקיים כנס סייברטק נוסף שיתקיים לראשונה – בעיר ווהאן שבסין.

הכנס ברואנדה הינו פרי שיתוף פעולה של סייברטק והממשל במדינה האפריקנית. האירוע יתקיים במרכז הכנסים של הבירה קיגאלי בין התאריכים 24-25 במרץ 2020, ויכלול כנס ותערוכה. עשרות מדינות ונציגים ממאות ארגונים וחברות צפויים לקחת חלק באירועים.

סייברטק מפגיש את העוסקים במהפכת הסייבר, המשפיעה על כל תחומי חיינו. המהפכה מבוססת על השיפור העצום בטכנולוגיות של האינטרנט של הדברים (IoT), יכולות מחשוב אדירות, ענן, בינה מלאכותית ועוד. סייברטק נחשב לאירוע הבינלאומי הגדול בישראל ולאירוע הסייבר הגדול ביותר מחוץ לארה"ב.

 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית