מטוסי הרקולס אמריקאים שקורקעו חזרו לשירות
רוב מטוסי התובלה הרקולס C-130 של חיל האוויר של ארה"ב חזרו לטוס בתום בדיקות קפדניות
דן ארקין
| 13/08/2019
רוב מטוסי התובלה של חיל האוויר האמריקני מדגם הרקולס C-130, שקורקעו בגלל חשד לסדקים בחיבור שבין הכנפיים לגוף המטוס, חזרו לשרות ולטיסות בתום סדרת בדיקות קפדניות.
פיקוד התובלה בחיל האוויר דיווח כי מתוך 123 מטוסים שקורקעו, 71 כבר הוחזרו לשירות ו-48 עדיין בבדיקות. עד כה נמצאו רק במטוס אחד סדקים בחיבורי הכנף עם גוף המטוס. כל בדיקה כזו נמשכה שמונה שעות, מסרה דוברת פיקוד התובלה.
היא הוסיפה עוד כי הסכנה בהימצאות סדקים היא גדולה מאוד, כיוון שכנף סדוקה עלולה להינתק מגוף המטוס בעת טיסה. כל מטוסי התובלה מדגם הרקולס C-130 הם ישנים, וחלקם צברו יותר מ-15 אלף שעות טיסה.
רוב מטוסי התובלה הרקולס C-130 של חיל האוויר של ארה"ב חזרו לטוס בתום בדיקות קפדניות
דן ארקין
| 13/08/2019
רוב מטוסי התובלה של חיל האוויר האמריקני מדגם הרקולס C-130, שקורקעו בגלל חשד לסדקים בחיבור שבין הכנפיים לגוף המטוס, חזרו לשרות ולטיסות בתום סדרת בדיקות קפדניות.
פיקוד התובלה בחיל האוויר דיווח כי מתוך 123 מטוסים שקורקעו, 71 כבר הוחזרו לשירות ו-48 עדיין בבדיקות. עד כה נמצאו רק במטוס אחד סדקים בחיבורי הכנף עם גוף המטוס. כל בדיקה כזו נמשכה שמונה שעות, מסרה דוברת פיקוד התובלה.
היא הוסיפה עוד כי הסכנה בהימצאות סדקים היא גדולה מאוד, כיוון שכנף סדוקה עלולה להינתק מגוף המטוס בעת טיסה. כל מטוסי התובלה מדגם הרקולס C-130 הם ישנים, וחלקם צברו יותר מ-15 אלף שעות טיסה.