מסתערבים סיכלו הברחת סמים גדולה בגבול מצרים

אנשי היחידה המשטרתית ארבו ונטמעו בשטח ואתרו את ההברחה בזמן אמת. בפשיטה נתפסו עשרות חבילות של הידרו ומאות קילוגרמים של חשיש, בשווי מיליוני שקלים

זירת סיכול הברחת הסמים בגבול מצרים. צילום: משטרת ישראל

הותר לפרסום: מסתערבי משמר הגבול של המשטרה סיכלו לפנות בוקר (ה') הברחת סמים גדולה בגבול ישראל מצרים.

מפרטי האירוע עולה כי במשך שעות פעלו הלילה במסווה אנשי יחידת המסתערבים בגזרה, כשהמטרה היא סיכול הברחת סמים גדולה שתוכננה במקום. לפנות בוקר הבחינו הלוחמים בשלושה כלי רכב ישראליים שהגיעו לקרבת הגבול. מהרכבים ירדו שני חשודים במטרה להעמיס על גבי הרכבים חבילות שהכילו חומר החשוד כסם. מהצד המצרי, מספרים במשטרה, עמלו 25 מבריחים בטיפוס על סולמות והשלכת החבילות לצידו הישראלי של הגבול.

לאחר שהושלכו שלוש חבילות מהצד המצרי הורה מפקד המסתערבים ללוחמיו לפעול לסיכול ההברחה, תוך שימוש באמצעי לחימה מיוחדים שהביאו לעצירתו של אחד הרכבים. ברכב נמצאו כמה חבילות שהכילו חומר החשוד כסם ובסריקות במקום אותרו בסך הכל 24 חבילות שהכילו חומר החשוד כהידרו ושק מלא בחומר החשוד כחשיש, במשקל כולל של כ- 300 ק"ג ובשווי מיליוני שקלים.

חלק מעשרות חבילות סמים שנתפסו. צילום: משטרת ישראל

מפקד הפעילות ביחידת המסתערים אמר לאחר התפיסה: "מדובר בפעילות סיזיפית שעלולה להימשך מספר ימים, בהם נטמעים המסתערבים בשטח וממתינים להברחה ולשעת פקודה. "סיכול מוצלח של הברחה כפי שביצענו הלילה מפצה על שעות ארוכות של פעילות בתנאי מזג אוויר קשים. אנו חשים בסיפוק גדול שהצלחנו למנוע מהסמים הללו להיכנס לארץ ולהגיע לאזרחי ישראל".

 

 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית