Exabeam רכשה את SkyFormation

חברת Exabeam רכשה את SkyFormation. "חברת Exabeam, מפתחת  Smart ™ SIEM, הודיעה על רכישת חברת SkyFormation, חברת האבטחה הישראלית לאבטחת יישומי ענן, והחברה הראשונה לאיסוף יומני ענן מ -30 שירותי ענן לכלי אבטחה וניהול אירועים (SIEM)." חברת SkyFormation פועלת בתחום הCASB. SkyFormation נוסדה בשנת 2014 על ידי אסף ברקן (מנכ"ל), אורי בן דור (CTO) ונדב לביא (מהנדס ראשי). 

כרכישה הראשונה של Exabeam, ובעקבות הגיוס האחרון, בהיקף של 75 מיליון דולר, ההשקעה תאפשר לחברה להקים משרד בישראל, לספק גישה לגיוס אנשים ולסייע ללקוחות נוספים להזיז את עסקיהם לענן.

העדכונים נעשים באופן אוטומטי בכל פעם שיש שינויים בממשק ה- API, לכן צוותי האבטחה אינם זקוקים למיומנויות קידוד או למעורבות של שירותים מקצועיים יקרים כדי להבטיח את איסוף הנתונים הנכונים. 

ניר פולק, מייסד ומנכ"ל Exabeam, אמר: "אנו שמחים מאוד לברך את צוות SkyFormation כולו ושותפיו ב- Exabeam. לקוחות Exabeam כבר מזמן הצליחו להשתמש בפלטפורמת SkyFormation כחלק מהפתרון שלנו, אך רכישה זו פירושה שארגונים אחרים יוכלו כעת להגדיל את ה- SIEM שלהם עם Cloud Connectors כדי לבצע מודרניזציה של פעולות האבטחה שלהם. אני מצפה לגידול המשרד הישראלי החדש שלנו ".

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית