אריק פרינס, מייסד בלאקווטר, מגיע לישראל. והוא מחפש השקעות

אריק פרינס המכונה 'נסיך המלחמות', זה שהקים את חברת בלאקווטר - חברת האבטחה הפרטית האמריקאית הידועה, מגיע לישראל. והוא מחפש השקעות 

אריק פרינס - יח"צ

המיליארדר אריק פרינס מגיע לישראל כדי להשקיע בסטרטאפים וחברות בתחומי ההייטק, התחבורה והביטחון. בין החברות עימן הוא יפגש בביקורו ויבחן את מוצריהן: בלו בירד, יצרנית רחפנים ומטוסים ללא טייס, תומקאר המייצרת טרקטורונים, בין השאר לשימוש בטחוני ואקסון ויז'ן, יצרנית מערכות מבוססות בינה מלאכותית לשימוש צבאי. בנוסף הוא יבחן סטרטאפים ורעיונות של צעירים ישראלים בתחילת דרכם.

לאריק פרינס יחס חם לישראל, למרות שאין לו שורשים יהודיים. הוא מאמין בהייטק הישראלי שמובל על ידי בוגרי יחידה 8200 אשר יוצאים בגיל צעיר לשוק העבודה עם ניסיון עשיר ומעשי, בגילאים שאין להם עדין משפחה וילדים ולכן פנויים להשקיע את מרצם וזמנם במיזמים. "הישראלים הם יזמים מטבעם וזו הסיבה שיש כאן מגוון גדול של סטרטאפים וחברות ביחס לאוכלוסיה," אומר פרינס.

אריק פרינס מוכר כמשקיע שאינו פאסיבי, אלא מעורב בקידום החברה, יצירת שיתופי פעולה עם חברות אחרות שבבעלותו והרחבת החדירה לארה"ב ושווקים אחרים בעולם וכך בכוונתו לעשות גם עם החברות החדשות אליהן יצטרף כשותף. בביקורו בישראל יהיה אריק פרינס אורח של כנס החדשנות של אוניברסיטת תל אביב TMTI 2019, שיערך ב-23-24 ביולי. במסגרת הכנס יתקיים השלב הסופי של תחרות הסטרטאפים The Challenge שהזוכים בה יקבלו 250 אלף דולר מקרן Tau Ventures, מרכז היזמות של אוניברסיטת תל אביב. 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית