עופר לוינגר מונה למנכ"ל חברת WHITE HAT

עופר לוינגר (צילום: Digital Drug)

עופר לוינגר מונה לתפקיד מנכ"ל חברת הסייבר WHITE HAT. הוא מחליף את שרון נימירובסקי, המייסד והבעלים של החברה, אשר יכהן מעתה כיו"ר החברה, ובמסגרת זו יתמקד בביסוס פעילות החברה בשווקים זרים ובקידום מיזמים טכנולוגיים אחרים של החברה. כמנכ"ל WHITE HAT, יהיה לוינגר אחראי לפן התפעולי ולפיתוח העסקי של השירותים שמעניקה החברה לארגונים וגופים פרטיים, ציבוריים וביטחוניים.

עופר הגיע ל- WHITE HAT לאחר שנתיים בתפקיד מנהל ה-R&D בחטיבת ה-Enterprise בחברת NICE. קודם לכן, במשך כחמש שנים, מילא עופר תפקידים בכירים בחטיבת הטכנולוגיה בבנק הפועלים כאשר בתפקידו האחרון בבנק כיהן כמנהל אגף התשתיות. עופר הוא אל"מ במיל, אשר בתפקידו האחרון בצה"ל שימש כמפקד יחידת התוכנה (לשם). הוא בעל תואר ראשון בסטטיסטיקה ומדעי המחשב מאוניברסיטת בר-אילן ותואר שני במדעי המדינה מאוניברסיטת חיפה.

שרון נימירובסקי: "אנו מצויים בתקופה של צמיחה והתפתחות המאפיינות לא רק אותנו כחברה העוסקת בתחום שנים רבות, אלא את כלל תעשיית הסייבר, לקוחות וספקים. ארגונים בכל המגזרים מתמודדים עם מגוון רחב של איומים ואתגרים מורכבים המתפתחים בצורה דינאמית. בהתאם, הדרישות המקצועיות מההון האנושי העוסק בתחום הנן גבוהות ומחייבות התפתחות בלתי פוסקת, הן בהיבט היכולות האישיות-מקצועיות והן בהיבט פיתוח השירותים והטכנולוגיות. עופר מגיע אלינו עם הניסיון, הידע והמומחיות הנדרשים על מנת להתמודד עם אתגרים אלו בהצלחה רבה ולתמוך בצמיחה של החברה בישראל ומחוצה לה".

 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית