רוסיה תציג בתערוכת IDEX באיחוד האמירויות מערכת משולבת להגנה אווירית והגנה על כלי שיט

התערוכה, המתקיימת באיחוד האמירויות, מתקיימת השבוע

מתוך התערוכה (צילום ארכיון: AP)

חברת ROSTEC הרוסית, המתמחה בייצור כלי נשק וטכנולוגיות צבאיות, תציג לראשונה בתערוכת IDEX באיחוד האמירויות מערכת טילים משולבת חדשה להגנה אווירית ולהגנת כלי שיט. כן תציג מגוון של כלי נק"ל המיועדים ללקוחות במזרח התיכון.

DEFENSWE NEWS מדווח כי עקב סגירת שוקי אירופה וארה"ב ליצוא נשק רוסי בגלל סנקציות, מפנה התעשיה הרוסית את פניה ללקוחות בארצות המזרח התיכון. לפיכך יוצגו בתערוכת IDEX מטוסי קרב סוחוי SU-35 ומיג-29, כמה סוגי טנקים ורק"ם, מערכות הגנ"א ונשק קל.

לקראת התערוכה מדגישים פרסומיים רוסיים את הניסיון הקרבי-מבצעי שצבר הצבא הרוסי במערכות בעיראק ובסוריה, ולכן הוחלט להציג בתערוכה פריטי נשק וציוד שהשתתפו בלחימה בסוריה, כמו מטוסי הקרב מיג-29 וסוחוי-35.

בתערוכה באיחוד האמירויות תוצג גרסה חדשה של טילי PANTSIR, המיועדת ללחימה ימית והגנה על כלחי שיט. הטיל החדש PANTSIR-ME  מסוגל ליירט ארבע מטרות בו זמנית בטווח של 20 ק"מ וגובה עד 15 ק"מ. החידוש במערכת הוא בכך שהטילים משולבים בכלי ארטילריה מיוחדים שהם מונחי רדיו  וציוד אופטי: אם הטיל הימי PANTSIR-ME  מחטיא את מטרתו, נכנסת אוטומטית לפעולה מערכת התותחים ומשמידה את המטרה, טוענים המומחים הרוסיים של חברת ROSTEC.

בתערוכת IDEX תציג תעשיית הנשק הרוסית כמה דגמים חדשים של רובה הסער קלשניקוב AK-200

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית