קווילט תפתח העברת וידיאו מהיר בפרויקט הדור החמישי G5 בדרום קוריאה

אלון מאור - מנכ"ל קווילט. קרדיט: יחצ

חברת קווילט נבחרה לפתח את תחום העברת הוידיאו בפרויקט האינטרנט המהירG5 בדרום קוריאה. בפרויקט האצת מהירות האינטרנט הלאומי הושקעו יותר מ-9 מיליארד דולר והוא צפוי להיות מושק מסחרית בחודש מרץ.
 
שיתוף הפעולה של קווילט הוא עם חברת הטלקום השניה בגודלה בדרום קוריאה KT המשרתת יותר מ-30% מהשוק. שדרוג התשתית יאפשר מהירות הורדה מינימלית של 1 ג'יגה בשניה, פי חמש ויותר מקצב הדור הרביעי שקיים בישראל ובמדינות רבות בעולם. התשתית החדשה תסלול את הדרך ליצירת ערים חכמות, רכבים אוטונומיים ועבור מכשירי IoT שיוכלו לתקשר אלו עם אלו באופן רציף ומהיר של חלקיקי שניה.
 
הטכנולוגיה שפיתחה קווילט מאפשרת הזרמת מדיה בזמני טעינה קצרצרים תוך חיסכון ברוחב הפס. הייחודיות בטכנולוגיה היא שבמקביל להזרמת המדיה מחוות השרתים עד למשתמשי הקצה היא עוברת ניתוח מעמיק של צריכת התוכן בכל רגע נתון, המאפשר לזהות בזמן אמת את קטעי המדיה הפופולריים ביותר באזורים שונים. כך המערכת מאחסנת באופן אוטומטי עותקים זמינים של קטעי מדיה רלוונטיים על מרכזיות תקשורת אזוריים במקומות בהם יש ביקוש גבוה לאותה המדיה. התוכנה מנוהלת בענן ולכן יכולה לפעול בכל נקודה בעולם על ידי הטמעה בתשתיות קיימות. בנוסף ספקיות האינטרנט מפיקות תובנות מהמידע הנאסף על צריכת המדיה, מקורות התכנים והעדפות תוכן של לקוחותיהם.
 
"פתרון ה- Open Edge Cloud שמציעה קווילט מותאם לאסטרטגיה של KT הפועלת לקידום טכנולוגיה חדשנית עבור רשת התקשורת האלחוטית שהיא מפעילה", אומר אלון מאור, מנכ"ל קווילט. "השימוש בטכנולוגיות שאנו מפתחים על בסיס תשתית הדור החמישי של KT יאפשר להציע שירותי וידאו חדשים הכוללים מציאות מדומה, וידאו הולגרמי ועוד".
 
Qwilt הוקמה בשנת 2010 על ידי עובדים לשעבר של סיסקו וג'וניפר. החברה גייסה 65 מיליון דולר, מפעילה משרדים בישראל וארה"ב ומספקת שרותים ליותר מ-120 חברות תקשורת מובילות ברחבי העולם.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית