טורקיה חושפת שלוש גרסאות של טנק Altay MBT

טורקיה רוצה לייצר 251 טנקים תחת המותג Altay בשלוש גרסאות עיקריות. מתוכן, רק שתיים צפויות להגיע לצבא הטורקי. השלישית למטרת ניסויים בשלב זה

https://www.ssb.gov.tr/WebSite/contentlist.aspx?PageID=366&LangID=2

גורמים רשמיים מלשכת נשיא תעשיות הביטחון של טורקיה (SSB) חשפו פרטים על שלוש הגרסאות המיועדות לתוכנית הטנקים העיקריים של אלטי (MBTs) על ידי חברת BMC המקומית. החוזה הכולל, אשר הוכרז ב -9 בנובמבר, הוא עבור 251 יחידות של Altay MBT בשלוש גרסאות וכולל תמיכה לוגיסטית במחזור החיים. מתוך המספר הזה, 40 יהיו גרסה T1, הדומה לארבעה דגמי אב טיפוס שעברו את הבדיקה, והיא אמורה להיות בשירות עם הכוחות המזוינים הטורקיים ב -2021.

210 כלי רכב יהיו בגרסת T2 Altay, שמציעה הגנה מוגברת ומערכות מודעות מצבית משופרת. מסירת גרסה T2 צפויה להתחיל זמן קצר לאחר שטנקים סטנדרטיים מסוג T1 כבר נמסרו. גרסת T3 תבנה עם צריח לא מאוייש וטעינה אוטומטית. גרסת T3, המיועדת לעבור הסמכה בשנת 2024, תעבור ניסויים נוספים והערכה טכנית ולא תכנס בקרוב לשירות הכוחות המזוינים הטורקיים. טורקיה גם מתכננת לרכוש 60 רכבים לחוליות טכניות ו50 גרסאות כלי פינוי מוקשים תחת משפחת רכבי Altay, אשר יהיו מבוססים על מארז גרסה T1.

מקור: janes

 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית