נתניהו על הכסף הקטארי לעזה - "אני חושב שברגע זה, זה הצעד הנכון"

נתניהו בדרך לפגוש את עמנואל מקרון. האם ידון עימו על מכירת טילי שיוט למטוסי הקרב של מצרים, עסקה שעד כה סוכלה על ידי הבית הלבן? 

https://www.gov.il/he/Departments/news/event_flight101118

נתניהו טס לפריז להפגש עם עמנואל מקרון לדון במספר סוגיות. אחת השאלות האם ידון עימו בנושא מכירת טילי שיוט למטוסים של מצרים, עסקה שעד כה ארה"ב לא הסכימה לאשר. 

בין היתר, נשאל נתניהו גם על התשלום הקטארי לחמאס. שאלה: האם הכסף הקטארי לעזה מסייע בהרגעת הרוחות ברצועה? ראש הממשלה: "אני עושה מה שאני יכול בתיאום עם גורמי הביטחון להחזיר את השקט ליישובי הדרום, אבל גם למנוע משבר הומניטרי. זה תהליך. אני חושב שברגע זה, זה הצעד הנכון".
 
בנושא המתיחות בדרום אמר נתניהו: "קודם כל הדברים האלה כבר נעשו, והם נעשו בתנאים מסוימים על מנת למנוע את המשבר ההומניטרי ועל דעת כל גורמי הביטחון וגם גורמי הקבינט. ערכנו דיונים רציניים. זה שאלה של אלטרנטיבות. יש לנו עוד נושאים רבים שאנחנו מטפלים בהם, בחזיתות שונות, וגם בעניין הזה אני חושב שאנחנו פועלים בצורה מושכלת ואחראית. לכל צעד, בלי יוצא מן הכלל יש מחיר. כשאתה נוקט צעדים של מנהיגות תמיד יש מחיר. אם אתה לא יכול לשאת במחיר, אתה לא יכול להנהיג. ואני יודע לשאת במחיר".

מקור: אתר gov.il

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית