ארה"ב מקדמת מיירטי טילים בחלל. בינתיים, לא צפויים לטפל בטילים היפרסוניים

https://www.dvidshub.net/video/594812/senior-defense-officials-testify-house-armed-services-committee-strategic-forces

סוכנות ההגנה מפני טילים אינה "מתנגדת" לפיתוח והצבה של מיירטי טילים בחלל, אמר מנכ"ל הארגון, שמואל גרייבס, ב -8 באוגוסט בכנס הסימפוזיון לחלל ולטילים.

"אנחנו מפתחים אפשרויות להמשיך את היכולת הזו אם המדינה תחליט שזה מה שאנחנו צריכים לעשות", אמר גריבס. "הקונגרס כבר כתב שפה שתדחוף אותנו, תכוון אותנו, תנחה אותנו בתחום הזה, אז זה חלק מסט הפעילויות הכולל שאנחנו רודפים אחריו".

אבל גריבס הוסיף כי שאלה זו לא צריכה להסיט את הדיון מהעדיפויות הנוכחיות של הסוכנות. "האחריות של המערכות שיש לנו במקום היום, אנחנו לא יכולים להסיר את העיניים שלנו מזה; הרחבת יכולתנו, פיתוח מערך החיישנים והתמודדות עם האיום המתקדם ".

בשנת הכספים 2019 החקיקה קובעת פיתוח שכבת יירוט שהוצעה ב2018. מיירט מבוסס-חלל, אם יופעל, יתמודד עם טילים בליסטיים בשלב התאוצה או בשלב שלאחר הטיסה לפני שהרכב החודר נפרס, או שהוא ירדוף אחרי הרכב החודר לאחר כניסתו. כך אמר לכתבים מייקל גריפין, מזכיר ההגנה למחקר והנדסה.

מה שהוא לא יכול לעשות זה להתמודד עם איומים על-קוליים, הוא הסביר, "האיומים העל-קוליים שראינו עד כה טסים בגבהים נמוכים מספיק באטמוספרה, כך שהמיירט המבוסס בחלל צריך להיות בעצמו רכב חודר וצריך לשרוד את הכניסה כדי לרדוף אחרי היעד. זה לא גשר רחוק מדי, אבל זה גשר רחוק למדי."

עבור גריפין, לעומת זאת, מיירט מבוסס חלל להתמודדות עם טילים בליסטיים, במיוחד בשלב התאוצה של הטיסה, הוא "אתגר טכנולוגי קל יחסית", אמר. "הקושי שהיה לנו בעבר מתמקד במדיניות. זו לא המדיניות של ארה"ב לפרוס מערכות כאלה ".

מקור: defensenews

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית