יורוסאטורי: 73 חברות ישראליות משתתפות בתערוכה. 52 תחת המטרייה של משרד הביטחון

האיום מצד רוסיה והמלחמה בסוריה הביאו את אירופה לנקודת רתיחה בתחום רכש האמל"ח. השנה נראה כי התערוכה הכוללת מעל 1500 מציגים מתקיימת על תשתית תקציבית מוגדלת במדינות אירופה. ראש סיבט, תא"ל (מיל') מישל בן ברוך: "הצורך להרחיב את שיתוף הפעולה התעשייתי בין חברות ישראליות וחברות זרות"

קרדיט לצילום: דוברות משרד הביטחון

משרד הביטחון השלים את היערכותו ליורוסאטורי (Eurosatory) תערוכת אמל"ח היבשה הגדולה והחשובה בעולם, שתיפתח היום (שני) בפריז. האגף לייצוא ביטחוני במשרד הביטחון (סיבט), ארגן השנה את אחד הביתנים הלאומיים הגדולים שהוצגו בתערוכה, שבו ישתתפו 52 חברות ביטחוניות ישראליות, גדולות וקטנות. מדובר במספר שיא של חברות, שיציגו בביתן את הטכנולוגיות והמוצרים המתקדמים ביותר בתחומי הביטחון, הסייבר והגנת המולדת.

בין הטכנולוגיות שיוצגו ניתן למצוא פתרונות לרובוטיקה, הגנה אווירית, אבטחת גבולות, כלי רכב משוריינים, ציוד מוגנות אישי לחייל, נשק קל, ציוד לכוחות מיוחדים, אלקטרו-אופטיקה, מודיעין ועוד. תצוגה מיוחדת תכלול 11 חברות המפתחות פתרונות ייחודיים להגנת המולדת.

ראש סיבט, תא"ל (מיל') מישל בן ברוך: "לתעשייה הביטחונית הישראלית מגוון רחב של פתרונות טכנולוגיים מהמתקדמים בעולם לאיומים הביטחוניים איתם מתמודדות מדינות העולם - והשתתפות הרחבה של התעשיות הביטחוניות ב-Eurosatory היא ראיה לכך. יחד עם זאת, אנו רואים התעצמות מתמשכת של התחרות בשוק הבינלאומי, מה שמגביר את הצורך להרחיב את שיתוף הפעולה התעשייתי בין חברות ישראליות וחברות זרות. אנחנו בסיבט יוזמים ומפתחים הסכמים בינלאומיים ושיתופי פעולה בין התעשיות לבין ממשלות, ובמקרים רבים גם בין ממשלות לממשלות (G2G), תוך קידום פרויקטים של העברת ידע וייצור מקומי בשיתוף פעולה עם תעשיות מקומיות ברחבי העולם".

את רשימת כלל החברות המשתתפות אפשר למצוא באתר eurosatory.

 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית