עמדת נשק לשימושי אל הרג

בין היתר כוללת הגרסה החדשה של מערכת "סמסון" מבית רפאל, רמקול רב עוצמה, מערכת סינוור וקנים לשיגור גז מדמיע לטווח של כ-150 מטרים או כדורי ספוג וגומי לטווחים קצרים יותר
מערכת "סמסון" לשימושי אל הרג של חברת רפאל (עמיר רפפורט)
רפאל מציגה במיליפול גרסה חדשה של עמדת הנשק ״סמסון״ לשימושי אל הרג. עמדות סמסון מחשבות ״להיט״ של רפאל לאחר ש-4000 מערכות כאלה נמכרו כבר בכל העולם, לשימושי אש חיה.

הסמסון nl מיועד להתמודדות עם הפרות סדר ומבוסס על עמדת ההפעלה של המערכות הוותיקות, אך הוא מחובר למגוון אמצעי אל הרג. בין היתר, רמקול רב עוצמה, מערכת סינוור וקנים לשיגור גז מדמיע לטווח של כ-150 מטרים או כדורי ספוג וגומי לטווחים קצרים יותר.

לדברי איש רפאל מוטי, העמדה מאפשרת לשלוט בארועים מתוך תא ממוגן, עובדה המאפשרת שליטה טובה יותר בהתנהלות האירוע. המערכת מתאימה לסביבה עירונית בכך שניתן לצודד את כל מרכיביה 360 מעלות מסביב, וכן עד 40 מעלות כלפי מעלה.

רפאל פיתחה את המערכת בשנים האחרונות וחושפת בתערוכה בפריז מספר פטנטים חדשניים שהוכנסו בה - כולל סבכת מתכת אלסטית שמחזירה בקבוקי תבערה שמוטחים עליה, ובכך משמשת הגנה על רכיבים במערכת. למערכת כוונות יום ולילה, המבוססות על אמצעים תרמיים.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית