לוקהיד מרטין ממוקדת בסייבר

לוקהיד מרטין רשמה מספר הישגים משמעותיים בתחום האבטחה המקוונת במשך השנה האחרונה, וחיזקה את מעמדו של התאגיד כמוביל בתחום האבטחה המקוונת
via lockheedmartin.com

לוקהיד מרטין רשמה מספר הישגים משמעותיים בתחום האבטחה המקוונת במשך השנה האחרונה, וחיזקה את מעמדו של התאגיד כמוביל בתחום האבטחה המקוונת.

כספקית המובילה של פתרונות אבטחה מקוונת עבור הממשל הפדרלי בארה"ב, לוקהיד מרטין נוקטת בגישת הגנה מונחית מודיעין בכל הנוגע להגנה על הנכסים הקריטיים ביותר של המדינה. החברה השקיעה בשיתופי פעולה עם חברי ברית האבטחה המקוונת של לוקהיד מרטין, צוות המונה 19 חברות טכנולוגיית מידע מובילות בתחומן, ומינפה את ההתקדמות שנעשתה במרכזי החדשנות והטכנולוגיה בתחום הסייבר של הדור הבא שלה, על מנת להציע פתרונות חדשניים לאתגרים גדולים.

ביוני 2012, סוכנות ההגנה על מערכות מידע (DISA) בחרה בלוקהיד מרטין על מנת לנהל את שינוי רשת הנתונים הגלובלית של מחלקת ההגנה. רשת זו היא הגדולה מבין שלושת חוזי ניהול המערכות הגלובלי של DISA. היא מספקת שירותים תוכניתיים, תפעוליים והנדסיים; חומרים; ציוד; ומתקנים לתמיכה בניהול מחזור חיים, תפעול והגנה מקוונת של הרשת.

לוקהיד מרטין נבחרה לספק את כלל התמיכה הטכנית, הפונקציונלית והמנהלית למרכז הלוחמה המקוונת של מחלקת ההגנה. ארגון זה מספק סיוע חיוני בחקירה של נושאים פליליים, ביון נגדי ולוחמה בטרור, כמו גם תמיכה בנושאי אבטחה מקוונת לשותפי בסיס ההגנה התעשייתית.

מספר מוצרים המספקים פתרונות למתחמים שונים, אשר פותחו על ידי לוקהיד מרטין, התווספו ללוח הזמנים של מנהלת השירותים הכללית של ארה"ב (GSA), כמערכות ושירותי סייבר. לוח הזמנים של ה-GSA הוא כלי החוזים הממשלתיים הנפוץ ביותר, אשר ממוקד באופן בלעדי ברכישת סחורות ושירותים. פתרונות המתחמים השונים של לוקהיד מרטין מאפשרים לשתף נתונים על פני מתחמי אבטחה שונים, על ידי משתמשים שונים, עם רמות שונות של אישורים בטחוניים.

בחודש פברואר, לוקהיד מרטין ופיקסמו שילבו את הטכנולוגיות שלהן, על מנת לספק אימות מאובטח ברמה חדשה עבור מכשירים ניידים ברמה הצרכנית. הפתרון מספק קלות שימוש שאין דומה לה באמצעות שילוב כוחות בין SafeZone של פיקסמו לבין טכנולוגיית Mandrake SG של לוקהיד מרטין.

טכנולוגיית
Mandrake SG של לוקהיד מרטין מאפשרת למשתמשי טלפונים חכמים ומחשבי לוח לבצע אימות זהות בתוך SafeZone של פיקסמו באמצעות מחוות אצבע פשוטה, הניתנת להתאמה אישית של המשתמש, ואשר הוכחה כמאובטחת וקלה הרבה יותר לתפעול לעומת סיסמאות מסובכות, המורכבות מ-14 תווים ומיוצרות באופן אקראי.

לוקהיד מרטין חתמה על מזכר להסכם עם המחלקה לבטחון המולדת (DHS), שיהפוך את החברה לספקית השירותים המסחריים במסגרת תוכנית שירותי האבטחה המקוונת המתקדמת. ההסכם העניק תוקף רשמי למערכת יחסים, אשר מאפשרת ל-DHS להעביר ללוקהיד מרטין מידע המותאם לממשלה, על מנת לתמוך במאמצים להגנה על תשתיות קריטיות מפני מתקפות אבטחה מקוונת.

באפריל, לוקהיד מרטין אירחה מנהיגי סייבר צעירים מהאקדמיות הצבאיות של ארה"ב וקנדה, על מנת לבחון את יכולותיהם מול המומחים של הסוכנות לביטחון לאומי, במסגרת תרגיל הגנה מקוונת (CDX) שנתי. לוקהיד מרטין תיאמה עם ה-NSA את הקמתה של רשת פרטית לצורך התרגיל, אשר חיברה את כל האקדמיות עם מטה ה-CDX, שנמצא במתקן של לוקהיד מרטין בהנובר.

לוקהיד מרטין חגגה את פתיחת מרכז המצוינות המקוון החדש ב-24 באפריל, בנוכחות עובדים, לקוחות ושותפים מהתעשיה, אשר הוזמנו לערוך סיור במתקן המתקדם, וכן הוזמנו לצפות בהדגמות טכנולוגיות. בנוסף למעבדות מערכת וחדרי הכשרת עובדים, המתקן מכיל מרכז חדשנות מתקדמת. מרכז זה משתמש במגוון הרחב של היכולות וההשקעות של לוקהיד מרטין, כך שהצוות מסוגל לפתח ולספק במהירות פתרונות לדרישות המשימות הקריטיות ביותר של הלקוחות.

בחודש אוגוסט, לוקהיד מרטין הפכה לספקית מורשה של שירותי וכלי טכנולוגיות מידע (IT) לאבטחה מקוונת של התוכנית להגנה על רשתות ממוחשבות של הממשל הפדרלי וגופים ממשלתיים אחרים מפני איומים של המחלקה לבטחון המולדת (DHS). הכלים מבטיחים שרשתות ממשלתיות לא מסווגות יעברו סריקה קבועה בחיפוש אחר איומים, יזכו להגנה מפני מתקפות ויעברו ביקורת ביצועים. סוכנויות פדרליות ומדינתיות, כמו גם גופי ממשל מקומיים, שבטיים ואיזוריים יכולים להטמיע את CDM.

צ'נדרה מקמהון מונתה לסגנית נשיא לשווקים מסחריים של עסקי מערכות המידע והפתרונות הגלובליים בלוקהיד מרטין. מקמהון אחראית על הובלת יכולות האבטחה המקוונת הייחודיות של לוקהיד מרטין, כמו גם קטלוג פתרונות טכנולוגיית המידע הקשורים, לרבות ענן, Big Data וניידות, ללקוחות המסחריים של החברה.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית