הגנה בסייבר ב-6 מיליארד דולרים

תוכנית CDM של ה-DHS האמריקאי, שהיקפה הכולל עשוי להגיע לשישה מיליארד דולרים, תציע כלים ושירותי אבטחה מקוונים מתקדמים, אשר ישפרו את מידת האבטחה של הרשתות הממשלתיות. לוקהיד מרטין, אחד הספקים המשתתפים בתכנית, כבר חתמה חוזה לשנה
Continuous Diagnostics and Mitigation Process - dhs.gov
לוקהיד מרטין הוכרזה כספקית מורשית של שירותי וכלי אבטחה מקוונת במסגרת תוכנית מחלקת ה-Homeland Security האמריקאית (DHS) להגנה על רשתות IT של הממשל הפדראלי וגופים ממשלתיים נוספים מפני איומים. תוכנית האבחון והשיכוך המתמשך (CDM) של ה-DHS תציע כלים ושירותי אבטחה מקוונים מתקדמים, אשר ישפרו את מידת האבטחה של הרשתות הממשלתיות.

הכלים יבטיחו שרשתות ממשלתיות בלתי מסווגות ייסרקו באופן קבוע בחיפוש אחר איומים, יזכו להגנה מפני מתקפות וביצועיהן יפוקחו. סוכנויות פדראליות ומדינתיות, כמו גם רשויות ממשל מקומיות ואיזוריות, יוכלו להטמיע את CDM.

"כמובילה מוכחת בתחום אבטחת המידע המקוון, לוקהיד מרטין הוסמכה להגן על הרשתות הלאומיות שלנו במשך עשורים", אמרה ויקי שמנסקה, סגנית נשיא טכנולוגיות מידע ופתרונות אבטחה בחטיבת מערכות מידע ופתרונות גלובליים בלוקהיד מרטין. "עם כניסתה לתוקף של תוכנית הבקרה המתמשכת, אנו מרחיבים את מומחיות האבטחה המקוונת שלנו גם לכל חלקיו של הממשל הפדראלי".

חוזה הגג (BPA) עם לוקהיד מרטין נחתם לשנה אחת, עם אפשרות להאריכו מדי שנה בשנה נוספת, במשך ארבע השנים הבאות. לוקהיד מרטין היא אחת מ-17 ספקים אשר נבחרו במסגרת תוכנית CDM, שהיקפה הכולל עשוי להגיע לשישה מיליארד דולר, וניתן לרכשה תחת ה-General Service Administration Federal Systems Integration and Management Center IT Schedule 70.

כספקית מובילה של פתרונות אבטחה מקוונים, לוקהיד מרטין נוקטת בגישת הגנה המונעת על ידי מודיעין, על מנת להגן על הנכסים הקריטיים ביותר של ארה"ב.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית