גלישה סלולארית ב-150 מגה-ביט

מעבדי Qualcomm Snapdragon 800 מככבים בסדרת Samsung Galaxy S4 LTE-A החדשה ומאפשרים להגיע להעברת נתונים במהירויות של עד 150 Mbps
via www.qualcomm.com

חברת Qualcomm Incorporated, הכריזה כי חברת הבת שלה Qualcomm Technologies Inc. (בבעלות מלאה) תומכת בטלפונים החכמים הראשונים בעולם בתקן LTE מתקדם, דגם Samsung Galaxy S4 LTE-A, המופעל באמצעות מעבד Qualcomm® Snapdragon™ 800.

ה-Galaxy S4 LTE-A החדש יושק בשלוש הרשתות הסלולריות בתקן LTE הפועלות בקוריאה, תחילה ב-SK Telecom ולאחריה ב-KT וב-LGU+. מכשיר ה-Galaxy S4 LTE-A החדש יהיה הטלפון החכם הראשון המשתמש  בצימוד ערוצי (LTE (Carrier Aggregation, דבר שיאפשר להגיע להעברת נתונים בקצב של עד 150 Mbps – כפליים מהקצב המקובל כרגע במכשירי LTE.

"מעבדי Snapdragon 800 עם תקן LTE-Advanced תוכננו כך שיספקו ביצועים וקישוריות ברמה מרבית למשתמשים המעוניינים בחוויית התקשורת הניידת המהירה והטובה ביותר: מצפייה בווידאו ברזולוציה גבוהה ועד יכולת להפעיל את המשחקים הניידים המתקדמים ביותר," כך אמר מורת'י רנדוצ'ינטאלה, סמנכ"ל בכיר ב-Qualcomm Technologies, Inc. ונשיא משותף של Qualcomm Mobile and Computing. "תקן LTE-Advanced מייצג שיפור משמעותי בהשוואה לתקנים הקיימים והוא עתיד לשפר עוד יותר את החוויות הללו במכשירי ה-Galaxy S4 ובמכשירים עתידיים נוספים ברחבי העולם."

צימוד ערוצי LTE היא טכנולוגיה חדשה וחשובה, תכונה מהותית בתקן המשלב ערוצי רדיו בתוך תחום תדרים אחד כמו גם בין תחומי תדרים שונים כדי להגדיל את קצב העברת הנתונים ולצמצם את שיעור ההשהיה לטובת המשתמש. אף כי מכשירים ניידים בתקן LTE יכולים כבר היום לתמוך במספר ערוצי רדיו LTE, הם מסוגלים לבצע הורדה רק בערוץ אחד ברגע נתון.  צימוד ערוצי LTE מאפשר הורדה סימולטנית בשני ערוצי רדיו LTE או יותר, דבר שלמעשה מאפשר שימוש מלא בקטגוריית קצב נתוני ה-LTE הנומינלי של השבב. 

מעבדי Snapdragon 800 כוללים מודם רב-אופני 3G/4G ו  (LTE (multi-mode והם מתוכננים לתמוך בצימוד ערוצי LTE מבלי לפגוע בחיי הסוללה, דבר המאפשר למפעילים להגדיל לנוחות הצרכנים הן את קצב השיא והקצב הממוצע של העברת נתונים  ואילו היצרנים יכולים לבנות מכשירים אלגנטיים יותר עם יישומים מבודלים לטובת ציבור הלקוחות.  חברת Qualcomm Technologies משווקת כרגע את הדור השלישי של פתרונות LTE רב-אופני שלה.

שיווק מכשיר ה-Galaxy S4 LTE-A צפוי להתחיל בקוריאה במהלך הקיץ הנוכחי. לקבלת מידע נוסף על תקן LTE מתקדם (LTE-A), בקר בדף:  http://www.qualcomm.com/media/videos/lte-advanced-carrier-aggregation-doubles-4g-data-speeds

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית