מנהל חדש לקמ"ג

הממשלה אישרה היום את מינויו של ד"ר אודי נצר למנהל הקריה למחקר גרעיני בנגב. נצר יחליף את האלוף (מיל') אודי אדם שמסיים את תפקידו בקיץ בתום חמש שנים
הממשלה אישרה היום את מינויו של ד"ר אהוד (אודי) נצר, למנהל הבא של הקריה למחקר גרעיני נגב (קמ"ג). נצר יחליף את האלוף (מיל') אודי אדם, שמסיים את תפקידו בקיץ 2013 בתום קדנציה של חמש שנים כמנהל הקריה למחקר גרעיני נגב.

ד"ר נצר שימש בעת האחרונה כסמנכ"ל בכיר לפיתוח בוועדה לאנרגיה אטומית ולפני כן שימש במגוון רחב של תפקידי הנדסה, פיתוח וניהול של מערכות מורכבות בחברת רפאל, עד לתפקיד של סמנכ"ל וראש חטיבה.

מהוועדה לאנרגיה אטומית נמסר: "האלוף (מיל') אודי אדם הוביל את קמ"ג להישגים רבים והוא משאיר אחריו ארגון עם 'מצפן ארגוני' ברור, תוכנית מתאר לשנים ארוכות ותוכנית הכשרה ופיתוח לכוח אדם מדעי טכנולוגי ועשייה ברוכה לקידום קמ"ג והוועדה לאנרגיה אטומית". 

ראש הממשלה בנימין נתניהו בירך אף הוא על המינוי של ד"ר אודי נצר ואמר כי הוא "מכיר היטב את יכולותיו ומשוכנע כי יצליח בתפקידו כמנהל קמ"ג וימשיך להביא לחוזקה וביטחונה של מדינת ישראל". ראש הממשלה הביע את הערכתו לאלוף (מיל') אודי אדם על תרומתו ואיחל לו הצלחה בהמשך דרכו.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית