liveu תחשוף סמארטפון דו ערוצי

תציג בכנס התקשוב הבינלאומי בשבוע הבא גם מערכת להארכת טווח סלולרי, וכן מערכת ניידת שמכילה עד שישה מודמים ומערך אנטנות שמאפשר הארכת אזורי פעולה
חברת לייביו (liveu) תחשוף בכנס התקשוב והסייבר הבינלאומי של ישראל דיפנס שני מוצרים חדשים: סמארטפון - לשידור על גבי שני ערוצים סלולריים בו זמנית ומוצר להארכת טווח סלולרי וה-Xtender - פתרון להתקנה על רכב או טריפוד נייד המכיל עד שישה מודמים ומערך אנטנות נוסף המאפשר הארכת אזורי פעולה.

החברה שמרכז הפיתוח שלה נמצא בכפר סבא, נחשבת למובילה עולמית בטכנולוגיית video-over-cellular, ומוצריה נמצאים בשימוש של כ-80 מדינות החל מבקרב כוחות מיוחדים, משטרות וגופי HLS ועד לרשתות טלוויזיה מובילות.

מוצרי החברה מבוססים על טכנולוגיה ייחודית של שימוש בריבוי רשתות וערוצים בו זמנית. אמינות ורציפות השידור מושגות על ידי ניטור הערוצים בזמן אמת ושימוש בו זמני בכמה מהם כך שהחוזי מתחלק בין כל הערוצים הזמינים לפי יכולותיהם הרגעיות. בצורה זו מושג רוחב פס מקסימלי אפשרי בכל רגע לצורך העברת וידאו איכותית ורציפה. 

באמצעות חיבור לרשתות לוויין ניתן לשדר עם אותה יחידה קומפקטית הכוללת גם דוחס הווידאו מכל מקום בעולם. לדברי ברוך אלטמן, מנהל תחום מוצרים בחברה הפתרונות של לייביו מאפשרים העברת חוזי איכותית עד רמת HD מלא ואף 3D, כולל מרכבים בתנועה, מסוקים וכטבמי"ם מנמיכים, על ידי השימוש בו זמני בריבוי רשתות וערוצים דוגמת סלולר או לוויין. מוצרי החברה שימשו בעבר באירועים כדוגמת שידור חי ממסוק מעל אזורי הצונמי ביפן, מאזורי ההוריקן בארה"ב (כולל ממקומות בהן שידור לווייני לא צלח), מאזורי שיטפונות, ומאזורי פעילות טרור בארץ ובעולם ועוד.

בתערוכה תציג לייביו בנוסף גם את ה-LU40S, מכשיר נישא השוקל כ- 900 גרם כולל הסוללה, דוחס הווידאו, וארבעה מודמים סלולריים עם אנטנות ייחודיות. המכשיר משמש יחידות מיוחדות, איסוף מודיעין, פעילות טקטית, הגנה אזרחית, ניהול מצבי אסון ושיטור פעיל. כמו כן, יוצגו מכשירים ממשפחת ה- LU70, המכילים 7 מודמים וכרטיסי סים פנימיים, מערך אנטנות ייחודי, ותמיכה בשני מודמים לווייניים חיצוניים בו זמנית. המוצר משמש לשידור מרכבים, תצפיות ניידות ואיסוף מודיעין, ומתחנות קרקע של כטבמי"ם.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית