פתרון למתקפות מניעת שירות

אינטרנט בינת וסקיוריטידאם משיקות פתרון למתקפות DDOS. השירות מבוסס על הגנה דו-שכבתית הממוקמת הן במרכז הנתונים של הלקוח והן בענן.
via shutterstock.com

אינטרנט בינת, מקבוצת רד-בינת, משיקה בישראל בשיתוף חברת סקיוריטידאם (SecurityDAM) את שירות DDoS Net Protect, המאפשר לארגונים להתמודד עם מתקפות מניעת שירות (DDoS) בהיקפים גדולים, העלולות לחסום את הגישה לשרתי ה-Web ולשאר השירותים המוצעים ללקוחותיהם ועובדיהם.

"הפתרונות המקובלים כיום לעצירת מתקפות מניעת שירות, הניתנים באמצעות ציוד המותקן מקומית במרכז הנתונים של הארגון, או באמצעות חסימת השירותים ללקוחות בחו"ל, אינם מספקים פתרון הולם לארגונים המותקפים, ועלולים לגרום לפגיעה כלכלית וצרכנית. יתרונו של ה-DDoS Net Protect  נעוץ בעובדה שפעילותו מתבצעת טרם כניסתה למרכז הנתונים של הארגון, ומונעת את ההפרעה לפעילות הארגון ולקוחותיו", אמר שמוליק הבר, מנכ"ל אינטרנט בינת.

השירות, המשווק על ידי אינטרנט בינת ונתמך על ידי חברת סקיוריטידאם מקבוצת רד-בינת, מבוסס על הגנה דו-שכבתית הממוקמת הן במרכז הנתונים של הלקוח והן בענן. עם גילוי המתקפה, באמצעות הפתרון המותקן ברשת הלקוח, מוסטת תעבורת הנתונים, עוד בטרם היא מגיעה לישראל, למרכזי ניקוי (scrubbing centers) ייעודיים בענן, הממוקמים במספר צמתים מרכזיים באירופה ובארה"ב. כלל התעבורה נבדק ומסונן, כך שרק התעבורה ה"חוקית" ממשיכה בדרכה אל רשת הלקוח. מרכזי הניקוי כוללים ציוד המסוגל להתמודד עם מתקפות בנפחים גבוהים ביותר המגיעים לעשרות גיגהביט לשנייה, והשרות מנוהל 24 שעות ביממה על ידי צוותי מומחים.

"בחודשים האחרונים היינו עדים לעליה משמעותית, בישראל ובעולם, של מתקפות מניעת שרות מתקדמות – הן בשיטות ההתקפה והן בנפחי ההתקפה. ארגונים רבים, ביניהם בנקים מהגדולים בעולם, אתרי מסחר וממשלה, מותקפים לעיתים תכופות ודורשים הגנה מקיפה. אנו שמחים לצרף את אינטרנט בינת לרשימת ספקי שרות ניהול אבטחה המשתמשים בתשתית ההגנה ומערכות השליטה והניהול שפיתחנו להגנה כנגד כל סוגי הסיכונים, כולל תמיכה ע"י מומחי אבטחת מידע המספקים פתרונות הגנה מיידים גם למתקפות חדשות", אמר ערן זיו, מנכ"ל סקיוריטידאם.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית