SDS מוכרת את ODF ואוקיאנה

החברה תשתמש בהכנסות מהמכירה שצפויות לעמוד על כ-5 מיליון דולר למימון התשלום של אגרות חוב. לאחרונה חשף "ישראל דיפנס" כי החברה עוברת שינוי ארגוני
חברת סטאר מערכות ביטחוניות (SDS) מוכרת את שתי החברות הבנות שלה ODF ואוקיאנה תמורת סכום מוערך של חמישה מיליון דולר במזומן. השלמת העיסקה צפויה להתקיים בסוף החודש הזה.  

הכספים מהמכירה מיועדים לשמש בעיקר למימון התשלום של אגרות חוב של החברה בהיקף כולל של 60 מיליון שקל. ייתכן והחברה תיאלץ לבצע עיסקאות מכירה נוספות. SDS סיימה את שנת 2012 בהיקף מכירות של כ-181 מיליון שקל ובהפסד של כ-32 מיליון שקל.

קבוצת אס.די.אס סטאר מערכות ביטחוניות (SDS) מורכבת מכשמונה חברות, מפתחת אמצעים ומוצרים אלקטרו-אופטיים לראיית לילה, סמני כוונות לייזר, אינטגרציה של מערכות אוויוניות ועוד. הקבוצה, על החברות בה, היא אחת מהספקיות העיקריות של מערכות ראיית לילה למערכת הביטחון בישראל.

לאחרונה חשף ישראל דיפנס כי החברה עברה שינוי ארגוני וחלק מהחברות אוחדו יחדיו בחטיבות. החברות שצפויות להימכר הן ODF שמפתחת ומייצרת מערכות אופטיות לאיסוף מודיעין, ופיתחה בין היתר גם את ה”איי-בול” - מצלמה בצורת כדור שניתן להשליך בשטח אותו רוצים לסרוק ולצפות במתרחש, וחברת אוקיאנה טכנולוגיות משולבות בע"מ שעוסקת אף היא תחומי המערכות האלקטרו-אופטית.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית