שת"פ לקמינריו ו-VMware

"בעקבות הסמכת VMware Ready לקוחות בישראל יכולים להשתמש במוצרים ושירותים של קמינריו עם בטחון רב יותר", אומר רענן ביבר, מנכ"ל VMware
בתמונה מימין: רענן ביבר, מנכ"ל VMware ישראל רון דוידי, מנהל אזור EMEA בקמינריו (יח"צ)

ספקית פתרונות האחסון מבוססי ה- SSD קמינריו הישראלית, הצטרפה לתכנית השותפים הבינלאומית של חברת VMware כשותף עילית בתכנית VMware Technology Alliance Partner.

"תכנית VMware Ready מאפשרת לארגונים לזהות מוצרים של שותפי VMware המותאמים ומוסמכים לעבודה עם תשתית הענן של VMware. בעקבות הסמכת VMware Ready לקוחות בישראל יכולים להשתמש במוצרים ושירותים של קמינריו לאחר ההסמכה עם בטחון רב יותר, סיכון נמוך בפרוייקט וחסכון בעלויות . פתרונות קמינריו צפויים לסייע להאצת ביצועי מערך האחסון בפרוייקטי VDI עתירי תחנות עבודה וכן בטכנולוגיה החדשה שהכרזנו VMware Mirage – המבצעת תמיכה וניהול לסביבת תחנות עבודה ומחשבים ניידים בארגונים וניהול מרוכז של המחשבים האישיים בתצורת ענן", אמר רענן ביבר, מנכ"ל VMware ישראל.

על מנת לתכנן את שיתוף הפעולה גם בישראל נפגשו רענן ביבר, מנכ"ל VMware ישראל ורון דוידי, מנהל אזור EMEA בקמינריו ודנו בחיבורים בין צוות המכירות בישראל ומרכז הפיתוח המקומי בפרוייקטים בהם נדרשים פתרונות להאצת ביצועי האחסון. "פתרון האחסון של חברת קמינריו, המבוסס על טכנולוגית SSD בתצורת SAN, קיבל הסמכה כ- VMware Ready לאחר תהליך קפדני של בדיקות", אמר דוידי.

"הסמכה זו מעידה שקמינריו השיגה את הרמה הגבוהה ביותר של התאמה. על ידי שימוש ב- Kaminario K2 עם VMware vSphere 5. כמו כן, באמצעות Kaminario K2 ניתן להשיג ביצועים גבוהים במיוחד בהפעלת תחנות עבודה וירטואליות באמצעות VMware VDI. בפרוייקטי VDI קמינריו מבטיחה לארגונים זמני תגובה מהירים במיוחד וחווית משתמש גבוהה מאוד גם בזמן של יצירת מכונות וירטואליות חדשות, סריקת אנטי וירוס ואתחול מקבילי של אלפי תחנות עבודה וירטואליות".

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית