דגמים חדשים ושדרוגים

חברת פאב השיקה מערכות חדשות: דגמים ייעודיים לדגמי אקדחי יריחו, דורגל אחורי מתקדם, ידית קונספטואלית וקת שכוללת מחסנית גיבוי בתוכה
KPOS G2 jericho

בעקבות הצלחת מערכת ה- KPOS שמקנה תכונות של תת-מקלע לאקדח ולאור הביקוש בקרב יחידות שיטור, חברת הנשק פאב החלה בימים אלה להציע גם דגמים ייעודיים לדגמי אקדחי יריחו פולימרי ומתכתי. כעת, מערכת זו זמינה ליותר מ-23 סוגי אקדחים שונים בדור השני ושני סוגי אקדחים נוספים בדור הראשון. כמו כן, דגמים נוספים עדיין בפיתוח לפי ביקוש.

בנוסף לכך, בתערוכת ה- Shot Show בלאס וגאס שהסתיימה לפני כיומיים, הציגה פאב לראשונה מספר מערכות חדשות וביניהן MBA מערכת דורגל אחורי נשלפת המותאמת לקתות ההישרדות וקתות בולמות הזעזועים, אשר נועדה להקנות ליורה יכולות כיוון ודיוק משופרות, גם בטווחים ארוכים, בפלטפורמה נוחה ומצומצמת ככל האפשר.

רגל הדורגל מצופה גומי המספק נקודת משען יציבה גם על משטחים חלקים ומאפשר פתיחה 'שקטה' ומהירה של הדורגל והוא כולל גם מנגנון אבטחה ייעודי מונע אפשרות של פתיחה בלתי מכוונת. בתערוכה הוצג גם קונספט חדש של ידיות ובהן PTK ידית חדשנית, מבוססת על טכניקת 'ירי הצבעתי' פרי פיתוח ארגונומי, אשר נועד להקנות למשתמש מנך טבעי ויציב במיוחד לאורך זמן תוך הקניית יכולת מעבר מטרות משופרת והגברת דיוק ומהירות תגובה.

וכן GL-MAG קת חדשנית שמאפשרת נשיאת מחסנית גיבוי בתוך הקת במקום מובנה המאפשר החלפת מחסניות מהירה, המערכת שכוללת מחסנית גיבוי המכילה 10 כדורים בעלת פרופיל נמוך במיוחד לשמירה על יכולות ניידות ופעולה אופטימליות, מותאמת לשימוש עם כל מחסנית M4 סטנדרטית.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית