אבטחת דואר אלקטרוני בענן

קומטאץ' משיקה שירותי אבטחת דוא"ל באתר הלקוח עבור ספקי שירותים
(צילום מסך)

קומטאץ', ספקית מובילה של טכנולוגיית אבטחה לאינטרנט ושירותי אבטחה מבוססי ענן, הודיעה היום על השקת שירותי אבטחת דוא"ל באתר הלקוח עבור שוק ספקי השירותים. זהו המוצר הראשון שמשיקה קומטאץ' כחלק מהאסטרטגיה החדשה שנועדה לספק ליצרני ציוד וספקי שירותי תקשורת את הטכנולוגיות והשירותים הדרושים להם על מנת לספק שירותי "אבטחה-כשירות" (SecaaS) ישירות מהענן.

אבטחת דוא"ל באתר הלקוח משפרת את חבילת האבטחה המובילה הקיימת של קומטאץ' להודעות, הכוללת פתרונות אנטי-ספאם, איתור התפרצויות וירוסים, הגנה על מוניטין כתובת ה-IP ואנטי-וירוס, שכולם מסתייעים בשירותים מבוססי ענן עבור סביבות ספקי השירותים. השירותים החדשים מספקים פונקציונאליות נוספת ופשוטה יותר של אבטחת הודעות ומיטובן ומאפשרים לקומטאץ' למלא טוב יותר אחר דרישות ספקי השירותים המציעים שירותי דוא"ל למשתמשי הקצה שלהם.

"השקת שירותי אבטחת דוא"ל באתר הלקוח לשוק ספקי השירותים מרחיבה עוד יותר את הזדמנויות הצמיחה שלנו בעולם," אמר שלומי ינאי, מנכ"ל קומטאץ'. "השירות החדש ממשיך את תהליך הפיכתה של קומטאץ' מיצרנית רכיבים של טכנולוגיית אבטחה ושירותי איתור בעזרת ענן, לספקית אבטחה כשירות המספקת לשותפיה מכלול של פתרונות מתקדמים ומגוון אפשרויות להפחתת עלויות ומיטוב ביצועי מערכות הדוא"ל. מוצר ה- On-Premise Email Security של קומטאץ' מציע יתרונות מוכחים לספקי שירותים המבקשים ליהנות מהרמה הגבוהה ביותר של אבטחת דוא"ל ללא ההוצאות הגבוהות הכרוכות בדרך כלל בשיפור האבטחה".

הודות לפתרון החדש, שותפיה של קומטאץ' יכולים להתמודד ביתר אפקטיביות עם האתגר הכפול של שיפור איכות השירות (QoS) בדוא"ל ללקוחות, מבלי לשלם יותר עבור כך. מאחר והשירותים החדשים כוללים את הטכנולוגיה, התהליך והאנשים, ניתן להתייעל גם אם לשותף אין את המשאבים הדרושים לנהל את נושא אבטחת הדוא"ל ואף אם תשתית הדוא"ל מורכבת ומצריכה פתרון מותאם.

הפתרון החדש ממנף את נכסי הטכנולוגיה שרכשה קומטאץ' לאבטחת דוא"ל כחלק מרכישת חברת Eleven GmbH. המוצרים של Eleven כבר נמצאים בשימושם של ארגונים גלובליים כגון BMW, SAP, סימנס ודויטשה טלקום / T-Online.

למידע נוסף, בקרו ב- www.commtouch.com/email-security-on-premise.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית