עלייה ברווחים

חברת ורינט מדווחת על תוצאות הרבעון השלישי 2012 שמסתכמות ברווח נקי של 28.4 מיליון דולר

חברת ורינט סיימה את הרבעון השלישי של 2012 עם רווח נקי של 28.4 מיליון דולר על בסיס Non-GAAP לעומת 25.9 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.

החברה שמתמחה בפתרונות ושירותים בתחום המודיעין הביטחוני והעסקי חשפה את תוצאותיה הכספיות לרבעון השלישי של 2012, שהסתיים ב-31 באוקטובר 2012 ובין היתר מדווחת על הכנסות של 202.6 מיליון דולר על בסיס Non-GAAP לעומת 204.6 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד ושל 201.5 מיליון דולר על בסיס GAAP לעומת 199.4 מיליון דולר ברבעון השלישי 2011.

חברת ורינט יזמה בתחילת השנה הקמת קונסורציום של חברות ישראליות, שיפתחו במשותף מוצרים בתחום הסייבר. בנוסף החברה מעורבת כיום בשני פרויקטים בינלאומיים גדולים שמהווים חלק מתכנית המסגרת האירופאית למו”פ לשנים הקרובות (ה-FP7) והמדען הראשי האירופאי: פרויקט המכונה TASS (Total Airport Security System), בהובלת ורינט, מתמקד באבטחת שדות תעופה, ופרויקט ה - ESS (Emergency support management מתמקד בהקמת מערך שו”ב לניהול אירוע לאחר התרחשותו.

בחברה צופים כי עסקת המיזוג הצפויה של ורינט עם קומברס טכנולוג'י (CTI), תושלם בחודש פברואר 2013, זאת בכפוף לקבלת אישור בעלי המניות בורינט ובקומברס טכנולוג'י.

דן בודנר, נשיא ומנכ"ל ורינט מערכות: "ברבעון השלישי הצגנו רווחיות ותזרים מזומנים מפעילות שוטפת חזקים, למרות התנאים הכלכליים. אנו מאמינים כי אנו ממוצבים היטב לצמיחה ארוכת טווח הן בשוק הארגוני והן בשוק המודיעין האבטחתי, הודות לקו מוצרים רחב ומיצוב תחרותי חזק".

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית