סרגון משיקה דור חדש של פתרונות רדיו

ה- FibeAir IP-20C הוא הרדיו-מיקרוגל היחיד המאפשר תעבורת נתונים בקצבים מהירים הדומים לאלו של סיבים אופטיים, באמצעות קופסה בודדת וקומפקטית
חזון ה-3H של סרגון

סרגון נטוורקס, ספקית מובילה של פתרונות Backhaul (תקשורת אלחוטית בין תחנות הבסיס והמתג הראשי),  מודיעה היום על השקת דור חדש של פתרונות רדיו בשם - FibeAir IP-20C. המוצר החדש מבית סרגון, נועד לאפשר למפעילות רשתות סלולריות מהדור הרביעי תכנון רשת יעיל לטווח ארוך.

"ככל שדרישות הקיבולת האלחוטית הולכות וגדלות, המודלים המסורתיים של backhaul כבר אינם בני קיימא", אמר רון קליין, אנליסט בכיר בחברת המחקר הבינלאומית OVUM. "על המפעילות להגדיל משמעותית את הקיבולת מבלי לשנות את עלות הבעלות. ספק ציוד מיקרוגל שיוכל להציע זינוק של ממש בקיבולת, ללא עלות נוספת, יזכה לבידול משמעותי בשוק".

FibeAir IP-20C הוא הרדיו-מיקרוגל היחיד המאפשר תעבורת נתונים בקצבים מהירים הדומים לאלו של סיבים אופטיים, באמצעות קופסה בודדת וקומפקטית. יעילות זו מתאפשרת בזכות טכנולוגיית הליבה הכפולה פורצת הדרך של סרגון. טכנולוגיה זו מציבה רף חדש לניצול יעיל של תדרי תקשורת וקיבולת של שני גיגה-ביטים על-גבי ערוץ תדר בודד – קיבולת הגדולה פי ארבע בהשוואה למוצרים מתחרים. סרגון, המשרתת כיום מספר גדל והולך של חברות תקשורת, מתכננת את מוצריה על מנת לענות על תרחישי backhaul ו- fronthaul מתקדמים לדור החדש של רשתות הטרוגניות (HetNet).

המוצר החדש שפותח על בסיס שבבי המודם והרדיו של סרגון, הינו הקפיצה הבאה בחזון ה-Holistic HetNet Hauling 3H של החברה, המגדיר מחדש קישוריות אלחוטית ברשתות הטרוגניות. הפתרון, שנבחן בימים אלה אצל לקוחות נבחרים, יוצע לכלל הלקוחות החל ברבעון הראשון של 2013. "סרגון שוב משנה את חוקי המשחק ומציבה רף גבוה בתעשייה עם עוד מוצר מהפכני", אמר עירא פלטי, נשיא ומנכ"ל סרגון. "אנחנו ממשיכים כל הזמן לאתגר את חסמי הטכנולוגיה על מנת לאפשר ללקוחותינו להעביר גיגה-ביטים של מידע על גבי רשתות התקשורת האלחוטיות שלהם. בעזרת השבבים שאנו מפתחים בעצמנו, אנחנו ממשיכים לחדש ומביאים פעם אחר פעם את המוצרים הטובים ביותר לכל שוק ולכל מבנה רשת".

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית