מסתמן: עוד עסקה גדולה לתע"א באיטליה
במסגרת העסקה צפויה חטיבת בדק בתע"א לתחזק מטוסים איטלקיים בהיקף של 200 מיליון דולר
הגנה לישראל
| 19/05/2011
חטיבת בדק של התעשייה האווירית שמספקת שירותי תחזוקה מקיפים למטוסים, ועוסקת בהשבחות והסבות של מטוסים, צפויה לסגור עוד עסקה רחבת היקף באיטליה במסגרתה היא תהיה אחראית לתחזוקת מנועים של מטוסים בהיקף שנעמד על 200 מיליון דולר.
עסקה זו תהווה המשך לעסקאות גדולות נוספות שנסגרו לאחרונה בין איטליה לתע"א, לאחר שישראל החליטה לבחור במטוס האימון מדגם אמ-346 מתוצרת החברה האיטלקית איירמאקי כמטוס האימונים החדש של חיל האוויר הישראלי.
במסגרת אותן עסקאות גומלין התחייבה ישראל לרכישת 30 מטוסי אימון איטלקיים ובתמורה תספק תע"א לחיל האוויר האיטלקי שני מטוסי G-550 להתראה מוקדמת ובקרה אווירית, תחנות קרקע וחבילת תמיכה לוגיסטית כוללת בהיקף של 750 מיליון דולר, וכן לווין תצפית לחברת "טלספציו" האיטלקית, בתמורה לסכום של 182 מיליון דולר.
במסגרת העסקה צפויה חטיבת בדק בתע"א לתחזק מטוסים איטלקיים בהיקף של 200 מיליון דולר
הגנה לישראל
| 19/05/2011
חטיבת בדק של התעשייה האווירית שמספקת שירותי תחזוקה מקיפים למטוסים, ועוסקת בהשבחות והסבות של מטוסים, צפויה לסגור עוד עסקה רחבת היקף באיטליה במסגרתה היא תהיה אחראית לתחזוקת מנועים של מטוסים בהיקף שנעמד על 200 מיליון דולר.
עסקה זו תהווה המשך לעסקאות גדולות נוספות שנסגרו לאחרונה בין איטליה לתע"א, לאחר שישראל החליטה לבחור במטוס האימון מדגם אמ-346 מתוצרת החברה האיטלקית איירמאקי כמטוס האימונים החדש של חיל האוויר הישראלי.
במסגרת אותן עסקאות גומלין התחייבה ישראל לרכישת 30 מטוסי אימון איטלקיים ובתמורה תספק תע"א לחיל האוויר האיטלקי שני מטוסי G-550 להתראה מוקדמת ובקרה אווירית, תחנות קרקע וחבילת תמיכה לוגיסטית כוללת בהיקף של 750 מיליון דולר, וכן לווין תצפית לחברת "טלספציו" האיטלקית, בתמורה לסכום של 182 מיליון דולר.