הסכם ייצור חדש בין טאואר-ג'אז ווישיי-סיליקוניקס

ההסכם החדש כולל חוזה ייצור של שתי משפחות מוצרים במתקני הייצור של טאואר-ג'אז ביפן, ומשפחות מוצרים נוספות שייוצרו בשני מתקני הייצור בישראל
(תמונה: shutterstock.com)

טאואר-ג'אז (TSEM) ווישיי-סיליקוניקס (Vishay Siliconix; NYSE: VSH), הודיעו היום על חתימת הסכם חמש-שנתי, במהלכן תייצר טאואר-ג'אז עבור Vishay-Siliconix שתי משפחות מוצרים חדשות במתקן הייצור ביפן (Fab4) וכן תרחיב את הייצור במתקניה בישראל לטובת משפחות מוצרים נוספות (Fab 1 ו-Fab 2). ייצור מוצרים אלו, במסגרת החוזה המורחב, צפוי להגדיל את מכירות החברה מייצור מוצרי Vishay-Siliconix במאות מיליוני דולרים.

שיתוף הפעולה החדש במתקני הייצור של טאואר-ג'אז ביפן צפוי לספק לטאואר-ג'אז מכירות קבועות ויציבות לאורך זמן מול לקוח אסטרטגי במתקן הייצור ביפן, בנוסף לעסקאות IDM נוספות המיועדות למתקן ייצור זה. Vishay-Siliconix מייצרת מספר מוצרים מזה כ-8 שנים במתקני הייצור של טאואר-ג'אז בישראל. בין החברות קיים הסכם ארוך טווח, כאשר Vishay מהווה אחד הלקוחות הגדולים של טאואר-ג'אז. טאואר-ג'אז תמשיך בחיזוק שיתוף הפעולה עם Vishay-Siliconix במספר חזיתות.

כתוצאה מהרחבת החוזה תשתמש Vishay-Siliconix במספר מתקני ייצור וטכנולוגיות של טאואר-ג'אז. בנוסף, במהלך השנה האחרונה, הקימו שתי החברות מרכז Epi שמטרתו לספק תמיכה לייצור בטכנולוגיית Super Junction. מרכז זה כבר החל בייצור. "אנו מרוצים מאד מהרחבת שיתוף הפעולה האסטרטגי ארוך הטווח עם לקוח גדול בעל נפח ייצור רב כמו Vishay-Siliconix", אמר ד"ר יצחק אדרעי, נשיא טאואר-ג'אז. "הרחבת ההסכם, המביא לשימוש בשלושה מתוך ארבעת מתקני הייצור של החברה שלנו, מהווה הוכחה לכך כי אנו מסוגלים לספק פתרון שלם, הן בהיבט הטכנולוגי והן בהיבט היקף הייצור, עבור לקוחותינו. אנו צופים מכירות נוספות בהיקף של מאות מיליוני דולרים בעקבות הרחבת ההסכם. רכישת המפעל ביפן אשתקד הבשילה לטובת קליטת הסכמי ייצור חדשים אשר מבוססים על היתרונות הנהדרים שיש למפעל זה להציע ללקוחותינו וביניהם קרבה גיאוגרפית והגדלת יכולת הייצור. אנו מצפים בקוצר רוח להמשך שיתוף הפעולה עם חברת Vishay-Siliconix בשנים הבאות".

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית