חצה את הקווים

אילן לוין, עד לאחרונה הממונה על השכר באוצר ומי שבעברו שימש חשב משהב"ט, ימונה לאחראי על מכרזי משהב"ט ועל תקציבי העברת בסיסי צה"ל לנגב
עיר הבה"דים הדמייה (משרד הביטחון)

אילן לוין, איש האוצר הוותיק ועד לפני כחודש הממונה על השכר באוצר, ימונה לאחראי על מכרזי משרד הביטחון ותקציבי העברת בסיסי צה"ל לנגב, כך נודע לישראל דיפנס.

בין יתר תפקידיו, לוין גם שימש לפני כחמש שנים חשב משרד הביטחון, האיש שאחראי מטעם האוצר על ביצוע תקציב הביטחון, תפקיד שלא תמיד אהוד במיוחד על האנשים המאכלסים את מסדרונות הקריה, וכולל בין היתר, פיקוח תקציבי, הכנת דוחות כספיים, בקרה על תשלומים והתקשרויות, ועוד.

עם זאת, כאמור, חודש בלבד לאחר שסיים את תפקידו כממונה על השכר באוצר, נודע כי לוין קיבל עבודה חדשה דווקא במשרד הביטחון, והוא צפוי להתמנות לאחראי על המכרזים של המשרד ועל התקציבים לפרויקטים שונים וביניהם גם התקציב להעברתם של בסיסי צה"ל לנגב במסגרת פרויקט עיר הבה"דים.

העברת בסיסי ההדרכה של צה"ל לדרום הארץ, ובראשם מפקדות המודיעין והתקשוב, הוא אחד מהמכרזים הגדולים ביותר אי פעם במדינה ונעמד בעלות של כ- 20 מיליארד שקלים, כאשר במהלך הדרך כבר התגלעו פערים בין עמדת משרד הביטחון ועמדת משרד האוצר, לגבי העלות של מימוש התוכנית.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית