ארבע מערכות חדשות של אלביט

אלביט מערכות תחשוף ביורוסאטורי מכ"ם חדש למערכות הגנה אקטיבית וכוונת צלפים מתקדמת
מערכת הלייזר Rattler-G (צילום: אלביט מערכות)

אלביט מערכות תחשוף במהלך תערוכת יורוסאטורי בשבוע הבא בפריז ארבע מערכות חדשות מתוצרתה, בנוסף להדגמות של יכולותיה בתחום אחיזת השטח ותצוגה של המערכות המוכרות.

המערכות החדשות שיחשפו הן: VWS - מכ"ם שמסוגל לזהות ולעקוב באופן אוטומטי אחר טילי נ"ט וטילי נ"ט מונחים. ELSAT-2100 - מערכת תקשורת לוויינית בעלת פרופיל נמוך במיוחד, המאפשרת תקשורת לווינית דו-כיוונית תוך תנועה וביכולת הסוואה גבוהה. XACT-NV32 - עינית לילה מתקדמת וזעירה (פחות מ-180 גרם) מציעה יכולות תצפית גבוהות וניתנת להתקנה על הקסדה, על כלי נשק שונים ואף על ראש הלוחם ו- Clip-On Coyote- כוונת צלפים המאפשרת למספר צלפים להקליט ולשתף ברשת נתוני וידאו מהשטח על מנת לתאם ירי. הכוונת, הכוללת יכולות שו"ב ומעקב מתקדמות, שוקלת 1.7 ק"ג בלבד וניתנת להתקנה קלה במיוחד על כל סוגי הטלסקופים.

בנוסף לאלה תציג אלביט גם מוצרים נוספים שלה ושל חברות הבת שלה כגון מערכות שו"ב ומודיעין מובילות, מערכת תצפית שמיועדת למשימות מודיעין מיוחדות ולהגנה על הגבולות, מרגמת ה- 120 מ"מ CARDOM הכוללת יכולות חדישות של בקרת אש, ניווט, כינון והינע אוטומטי, מערכת מיזוג והגנה מפני אב"כ עבור כלי לחימה משוריינים ומערכות מיזוג אישיות ללוחם וכן את מל"טים ממשפחת ההרמס וסקיילארק.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית