חתימה דיגיטלית פשוטה

בינת מערכות תוכנה מקבוצת רד בינת וחברת ARX הכריזו על שיתוף פעולה עסקי ביישום מערכת החתימה הדיגיטלית CoSign® של ARX

בינת מערכות תוכנה מקבוצת רד בינת וחברת ARX הכריזו על שיתוף פעולה עסקי במסגרתו יוכלו לקוחות Nintex Workflow, מערכת לניהול תהליכים מבית בינת תוכנה, ליישם את מערכת החתימה הדיגיטלית CoSign® של ARX. 

CoSign מאפשרת לכל ארגון ליישם בקלות ובפשטות חתימה אלקטרונית מאובטחת ומאושרת, בעלת תוקף על פי חוק החתימה האלקטרונית בישראל ועל פי תקני ה-.FDA ומתממשקת באופן מובנה ל-Nintex Workflow המבוסס פלטפורמת SharePoint 2010 וחוסך את הצורך בהתקנת חומרה או תוכנה ייעודיים בצד החותם.

"CoSign הינו מוצר משלים והפתרון היחיד בעולם המתממשק לסביבת Nintex Workflow. בינת מערכות תוכנה מצטרפת לשורה ארוכה של חברות אינטגרציה של SharePoint המשתפות פעולה עם ARX בארה"ב, באירופה ובמזרח", אומר  יובל שיבולי, מנהל מכירות ישראל של  CoSign.

הממשק הייחודי של CoSign ל- SharePoint ו- Nintex Workflow מאפשר לשלב באופן פשוט פעולות חתימה דיגיטלית בתוך מנגנון ה- workflow. המשתמשים חותמים מתוך מערכת ה- SharePoint על המסמך כחלק מתהליך סבב האישורים האוטומטי ובכך נחסך הצורך להדפיס את הנייר ולחתום עליו ידנית. חתימה עם CoSign אפשרית על כל סוגי המסמכים בצורתם המקורית, כולל קבצי PDF, Word, Excel ו- InfoPath. 

CoSign הוא הפתרון היחיד המאפשר חתימה על טפסי InfoPath, (תוכנת הטפסים מבית מיקרוסופט), ריבוי חתימות על מסמך אחד וכן סנכרון משתמשים עם Active Directory (ספריית המשתמשים בארגון), דבר המאפשר הוספה והורדה של חותמים במינימום משאבי ניהול. בנוסף, ניתן לשלב חתימות גרפיות בבלוק החתימה הדיגיטלית, כולל הוספת לוגו וחותמות עסקיות.

"שיתוף הפעולה עם חברת ARX מאפשר לנו לספק ללקוחותינו פתרון מקיף , מודולרי ואינטואיטיבי במגוון רחב של תחומים בהם ישנו צורך בחתימות מאושרות כחלק מתהליך העבודה. בתחומים כגון בריאות, ביוטכנולוגיה, אבטחת איכות, מחקרים קליניים ומחלקות משפטיות נדרשת רגולציה לניהול החוזים , מסמכי המחקר , בקרה ועוד. הפתרון מהווה קפיצת מדרגה ביעילות העבודה (אוטומציית תהליכים) וכתוצאה מכך נחסכים משאבי זמן וכסף רבים”, אומר לירן ליכטשיין, מנהל מכירות, בינת מערכות תוכנה. 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית