אי סי איי: פרוייקט גדול בגרמניה

חברת ECI תספק ל- DFN,רשת המחקר הגרמנית, תעבורת נתונים במהירויות מולטי טרה-ביט בטכנולוגיית OMLT
רפי מאור, יו"ר חברת ECI

חברת ECI זכתה במכרז בהיקף מיליוני יורו לספק ל- DFN, רשת המחקר הגרמנית, תעבורת נתונים במהירויות מולטי טרה-ביט בטכנולוגיית OMLT (Optimized Multi-Layer) Transport המבוססת על משפחת מוצרי דור העתיד Apollo.

 עיקרו של המכרז בהיקף של מיליוני יורו, הוא הקמת רשת בעלת קיבולת תעבורת נתונים גבוהה ביותר ובעלת גמישות לאפשר חיבורים חדשים בזמני אספקה קצרים. בעזרת טכנולוגיית המולטי טרה-ביט החדשה ש-Apollo (משפחת מוצרי העתיד) מאפשר, רשת המחקר הגרמנית תוכל לענות על כל צרכי המחקר והמדע הנוכחיים והעתידיים של גרמניה. בעזרת פתרון ה-OMLT ממשפחת Apollo, תתאפשר לרשת המחקר הגרמנית (ה-X-WiN) להפוך לרשת במהירויות מולטי טרה-ביט ותאפשר לחברי רשת המחקר הגרמנית שימוש בתקשורת מהירה מאי פעם.

פתרון ה-OMLT ממשפחת Apollo הוא חלק מהפתרונות האופטיים החדשניים שמציעה חברת ECI המאפשרים שירותי תקשורת מתקדמים ומהירים ביותר ללקוחותיה. "בעזרת טכנולוגיית ה-OMLT ממשפחת -Apollo, רשת ה-X-WiN תהפוך לרשת במהירויות של מולטי טרה-ביט. עובדה זו מתווספת ליכולת הניהול הגמישה מאוד של משפחת Apollo, כך שרשת ה-X-WiN תהיה מוכנה היטב להתמודד עם כל האתגרים שמעמידים כיום המדע והמחקר, כגון חיבור מתקני מחשוב ואחסון או עריכת ניסויים מרובי נתונים בתחומי הפיסיקה של אנרגיה גבוהה, הביולוגיה או הרפואה", אומר ד"ר סטפאן פיגר מאיגוד רשת המחקר הגרמנית.

על רשת ה X-WiN

רשת ה-X-WiN הנפרסת על פני יותר מ-11,000 ק"מ של סיבים אופטיים עם חיבורים של עד 40 ג'יגה-ביט לשנייה נחשבת לרשת המחקר הגדולה ביותר בעולם. יותר מ-750 אוניברסיטאות ומכוני מחקר משתמשים ברשת זו כדי להתחבר לרשתות מחקר עולמיות ולאינטרנט. רשת המחקר הגרמנית מעניקה לאוניברסיטאות ולמכונים האלו שירותים מקצועיים כגון voice over IP, שיחות ועידה בוידיאו, נדידה (roaming) ותשתית הצפנה ציבורית לאישורים דיגיטליים. בעזרת טכנולוגיית המולטי טרה-ביט החדשה ש-Apollo מאפשר, רשת המחקר הגרמנית תוכל לענות על כל צרכי המחקר והמדע הנוכחיים והעתידיים של גרמניה. חברת ECI תפרוס את טכנולוגיית ה-OMLT ממשפחת -Apollo בכל 69 האתרים של רשת ה-X-WiN, מבלי שהשדרוג ישפיע על הרוב המכריע של 2.5 מיליון הסטודנטים והמדענים שמשתמשים ברשת זו.

"DFN הינו אחד מאיגודי המחקר המובילים בעולם, טכנולוגיית ה-OMLT החדשנית שתתקין ECI תאפשר לרשת המחקר הגרמנית לספק את צרכיי התקשורת המתקדמים למשתמשיה בפשטות וביעילות בהווה ובעתיד", מוסיף רפי מאור, יו"ר ECI.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית