חסרה מנהיגות בישראל ובמערב

חסרה מנהיגות בישראל ובמערב

כנראה שאימפוטנציה היא בעיה כלל עולמית של מנהיגים. תראו איך העולם עומד חסר אונים מול הטבח בסוריה, תראו איך העולם עומד חסר אונים מול מרוץ הגרעין של איראן, תראו איך ממשלת ישראל עומדת חסרת אונים מול גל המסתננים. זה הכל אותו דבר. לכאורה יש מנהיגים אבל הם רק מדברים. הם מצהירים הצהרות, הם נוסעים בעולם אבל הכל ממשיך מתחת לאפיהם כאילו הם אויר.

למה זה קורה? כי אין כיום מנהיגים ראויים לשמם. חוץ מכמה כמו פוטין ברוסיה, אין לאף אחד אחר בעולם כולו אומץ לעשות מעשה. אירופה למשל כורעת תחת עומס של מליוני מוסלמים שמאיימים לשנות את אופיה, ישראל בדרך לשם. אבל אף אחד לא עושה מעשה. וכמו באירופה גם בישראל עבור הפוליטיקאים זהו כר נרחב להאשמות הדדיות. מאלה יש המון. מעשים אין בכלל.

נחזור לחצר שלנו. כמה הצהרות שמענו בימים האחרונים כמעט מכל שר בממשלה. כולם מדברים יעני בכובד ראש מול כל מצלמה ומיקרופון שתוקעים להם בפרצוף. מעשים? נאדא. אני מתריע כאן זמן ארוך מפני המחדל של בניית גדר הגבול עם מצרים. אמרתי אין ספור פעמים שחברה סינית או אפילו טורקית הייתה מסיימת את העובדה מזמן ומקבלת בונוס. אבל במשרד הביטחון עובדים לפי הספר. אותם לא יזיזו מהשיטות הישנות.

 אז זה לא מסתיים ובינתיים נוצרה כאן בעיה שתעלה למדינה ולכולנו הרבה יותר מכל גדר שהייתה מוקמת בשיטוח אחרות. אז לסיכום. מנהיגות יש במוזיאונים. פוטין כאמור הוא המנהיג היחידי שמחליט ועושה. הקרמלין יכול אולי להציע ימי עיון ל"מנהיגי" העולם האחרים. יפה עכשיו במוסקבה . מזג אוויר נוח ויש שם את הוודקה הכי טובה.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית