וריפון זכתה בפרוייקט המטרונית

מסופי מבקר של החברה יותקנו בפרויקט המטרונית (BRT) בחיפה
מערכות תשלום לתחבורה ציבורית של וריפון תמונה: verifone.co.il

מסופי מבקר של וריפון יותקנו בפרויקט המטרונית (BRT) בחיפה בעלות של מאות אלפי שקלים. באמצעות המסופים יוכל לראשונה המבקר שיעלה למטרונית לבצע את הליך ביקורת הנוסעים ביעילות ובקלות, ע"י בדיקת כרטיסי ה"רב קו" של הנוסעים ווידוא שהנוסע אכן שילם בעבור הנסיעה.

יתרון משמעותי נוסף הוא, במקרים בהם יקבע המסוף כי הלקוח לא שילם בעבור הנסיעה, יוכל הנוסע לשלם בכרטיס אשראי או במזומן באמצעות המסוף. מסלולי המטרונית, שעתידה לצאת לדרך באוגוסט 2012, משתרעים על כ- 45 ק"מ במטרופולין חיפה.

"מסוף המבקר בפרויקט המטרונית של חיפה מבשר פריצת דרך חשובה ומשמעותית המהווה שילוב של קריאת כרטיסי "רב קו" בטכנולוגיית קליפסו עם תשלום בכרטיס אשראי על גבי מסוף תשלום רגיל, שאינו ציוד ייעודי תומך קליפסו. ציוד ייעודי לקליפסו הינו ציוד יקר מאד ואינו משלב בין יכולות הקליפסו לבין יכולות התשלום. וריפון הוכיחה שניתן לשלב בין שתי הטכנולוגיות ולהוציא מוצר שהינו אידיאלי הן מבחינת הדרישות הפונקציונאליות והן מבחינת המחיר. בעתיד הקרוב נשיק אמצעי תשלום נוספים שיתמכו בטעינת כרטיסי רב קו כגון במכשירי כספומט, מסופי תשלום בחנויות ועוד", אומר אמיר רביד, דירקטור לשיווק ופיתוח עסקי בוריפון ישראל.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית