מהים לעומק היבשה
רפאל מציגה את הגרסה הימית של הטיל האלקטרו-אופטי "ספייק אנלוס"
הגנה לישראל
| 19/05/2011
חברת רפאל הציגה בתערוכת DSEI בלונדון (ספטמבר, 2011) את הגרסה הימית לטילי ה"ספייק אנלוס" (SPIKE NLOS) שלה, הניתנים לשיגור גם מהיבשה ומהאוויר. דגם ה-NLOS הוא המתקדם ביותר במשפחת טילי ה"ספייק" של רפאל, והוא מאפשר פגיעה במטרות בטווחים של כ-25 ק"מ.
כמו הגרסה האווירית והיבשתית, גם טיל שישוגר מהים יהיה מונחה מכ"ם ולייזר. לטיל ראש אקטרו-אופטי, והוא בעל יכולת ביות ביום ובלילה. רפאל מציעה גרסה ימית של טילי "ספייק" לטווחים בינוניים (דגם ER) לספינות קטנות, ואילו דגם ה-NLOS, ששוקל 70 ק"ג, ניתן לייצוב על גבי סיפון של ספינה שאורכה הוא 13 מטר ומעלה.
מדובר בספינות קטנות יחסית, בסדר גודל של "דבור", המשמש לאבטחת חופים בחיל הים הישראלי.
רפאל מציגה את הגרסה הימית של הטיל האלקטרו-אופטי "ספייק אנלוס"
הגנה לישראל
| 19/05/2011
חברת רפאל הציגה בתערוכת DSEI בלונדון (ספטמבר, 2011) את הגרסה הימית לטילי ה"ספייק אנלוס" (SPIKE NLOS) שלה, הניתנים לשיגור גם מהיבשה ומהאוויר. דגם ה-NLOS הוא המתקדם ביותר במשפחת טילי ה"ספייק" של רפאל, והוא מאפשר פגיעה במטרות בטווחים של כ-25 ק"מ.
כמו הגרסה האווירית והיבשתית, גם טיל שישוגר מהים יהיה מונחה מכ"ם ולייזר. לטיל ראש אקטרו-אופטי, והוא בעל יכולת ביות ביום ובלילה. רפאל מציעה גרסה ימית של טילי "ספייק" לטווחים בינוניים (דגם ER) לספינות קטנות, ואילו דגם ה-NLOS, ששוקל 70 ק"ג, ניתן לייצוב על גבי סיפון של ספינה שאורכה הוא 13 מטר ומעלה.
מדובר בספינות קטנות יחסית, בסדר גודל של "דבור", המשמש לאבטחת חופים בחיל הים הישראלי.