פתרון ישראלי: בינה מלאכותית יכולה לנהל זמנים של חדרי ניתוח בבתי חולים

הטמעת המערכת של Opmed.ai מאפשרת לבתי חולים לייצר לפחות מיליון דולר פר חדר ניתוח בחדרי הניתוח שברשותם

פתרון ישראלי: בינה מלאכותית תנהל זמנים של חדרי ניתוח בבתי חולים

תמונה: Opmed.ai

Opmed.ai, שפיתחה פתרון לייעול ניהול משאבים ותכנון זמנים בבתי חולים וחדרי ניתוח, הודיעה על גיוס של 15 מיליון דולר מהקרנות NFX, Grove Ventures,Secret Chord Ventures וסר רונלד כהן. החברה הוקמה על ידי ד"ר מור ברוקמן-מלצר (מנכ"לית). 

חדרי ניתוח אחראים ל-40% מהוצאות בתי חולים ו-60-70% מרווחיו. על אף היותם מקור רווח עיקרי, מרביתם עדיין מנוהלים באופן מיושן וידני. 

הטמעת המערכת של Opmed.ai מאפשרת לבתי חולים לייצר לפחות מיליון דולר פר חדר ניתוח בחדרי הניתוח שברשותם, לחתוך את ההוצאות השנתיות בחצי מיליון דולר נוספים פר חדר ניתוח ולהיות ערוכים טוב יותר תפעולית לעיכובים ואירועים בלתי צפויים. הטמעת המערכת לוקחת בין שבועיים לחודש בלבד. 

Opmed.ai פתחה מערכת אופטימיזציה לתפעול משאבים בבתי חולים, שבליבה אלגוריתם ייחודי מבוסס בינה מלאכותית לייעול תכנון ותזמון משימות ותגובות לשיבושים. 

בכך, היא מאפשרת למערכות בריאות העמוסות והמוגבלות במשאבים לעמוד בהיקפי העבודה הנדרשים ולהגדיל את קיבולת הפעילות גם ללא תוספת כח אדם, ציוד או שטח נדל"ן. 

משרדי Opmed.ai ממוקמים בהרצליה. היא מעסיקה כ-30 עובדים, 20 מהם בישראל והשאר בארה"ב ובימים אלו היא מגייסת למספר תפקידים טכנולוגיים.

משקיעים נוספים שהשתתפו בסיבוב הם Unbox Ventures של מבטח שמיר אחזקות ואוניברסיטת בר אילן.                     
 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית