נורת'רופ גרומן ודיהל יטמיעו מערכת ניהול קרב אחודה למערך ההגנ״א של גרמניה

מדובר בסנכרון נכסי ההגנ״א של גרמניה תחת מערכת פיקוד הקרב המשולבת (IBCS) של צבא ארה"ב

Photo Credit: Northrop Grumman

Northrop Grumman Corporation ו-Diehl Defense GmbH & Co. KG חתמו על מזכר הבנות (MOU) הממסד את המחויבות שלהם לעבוד יחד כדי לתמוך ביכולות חדשניות של הגנה אווירית וטילים בשכבות עבור גרמניה.

המומחיות של נורת'רופ גרומן ב-IAMD ויכולות בקרה, כגון מערכת פיקוד הקרב המשולבת (IBCS) של צבא ארה"ב, משלימה את מערכות ההגנה האוויריות והטילים של דיהל, כגון IRIS-T SLM, על ידי מתן שילוב יכולת פעולה הדדית עם מערכות בעלות הברית.

הסכם ההבנות מקל על שיתוף פעולה בכך שהוא מאפשר לחברות להשתמש במומחיותן כדי לחקור טכנולוגיות שיתמכו באינטגרציה חלקה של מערכות ההגנה האווירית והטילים של גרמניה. 

המזכר מתייחס גם לצורך הקריטי של בעלות ברית נאט"ו ואירופה לחדש את יכולות ה-IAMD.

רבקה טורזון, סגנית נשיא ומנהלת כללית, ניהול קרב עולמי ומוכנות, נורת'רופ גרומן: "היום מהווה רגע מרכזי במחויבות שלנו לקידום יכולות ההגנה יחד עם התעשייה הגרמנית. על ידי איחוד כוחות עם דיהל דיפנס, אנו יוצאים למסע שיתופי לעיצוב עתיד ההגנה האווירית והטילים המשולבת".

טורסטן קוק, סגן נשיא בכיר, יחידה עסקית להגנה אווירית קרקעית, Diehl Defence: "אנו נרגשים מהשותפות הזו שמציעה אפשרויות חדשות ללקוחות IRIS-T SLM שלנו. לדוגמה, ניצול מספר מערכות GBAD כמו IRIS-T SLM ו-Patriot במקביל, משפר את יכולת הפעולה ההדדית ובכך מעלה את ערך הלחימה של המערכות בהן נעשה שימוש".

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית