כנס הכלים הבלתי מאוישים - מחר זה קורה: ההקמות בעיצומן 

אם תחום הכלים הבלתי מאוישים מרתק אתכם, כנס הכלים הבלתי מאוישים - UVID 2024, הוא המקום להתעדכן בפיתוחים האחרונים

כנס UVID 2024 - ההקמות | צילום: אירומדיה

כלים בלתי מאוישים התגלו כנכסים חיוניים בתחומים שונים, וחוללו מהפכה בנוף הלוחמה. במבצעים צבאיים, כלי טיס בלתי מאוישים (מל"טים) וכרב״מים קרקעיים מספקים יכולות סיור, מעקב ואיסוף מודיעין קריטיות מבלי לחשוף אנשים למצבים שעלולים לסכן חיים. 

בנוסף, כלים בלתי מאוישים מועסקים יותר ויותר בתקיפות ממוקדות, ומציעים אמצעים מדויקים ויעילים לנטרול איומים תוך מזעור נזק אגבי. הזריזות, הסיבולת והיכולת שלהם לפעול בסביבות עוינות הופכות אותם לכלים יקרי ערך ללוחמה מודרנית, לשיפור המודעות המצבית ויעילות מבצעית בשדה הקרב.

מעבר ליישומים צבאיים, כלים בלתי מאוישים ממלאים תפקיד מרכזי בשיפור יעילות השילוח והתחבורה. ספינות אוטונומיות מסוגלות לנווט בנתיבי שיט ארוכים, להעביר סחורות ואספקה עם בטיחות משופרת וחסכוניות. 

בתחום הרפואה, כלי טיס בלתי מאוישים מקלים על אספקת ציוד רפואי ומספקים סיוע חירום באזורים מרוחקים או בלתי נגישים, ובכך מרחיבים את הגישה לשירותי בריאות קריטיים. 

יתר על כן, כלים בלתי מאוישים תורמים באופן משמעותי לביטחון הלאומי על ידי חיזוק מאמצי מעקב בגבולות, סיור ימי ותגובה לאסון. 

הרבגוניות, האוטונומיה והיכולת של כלים בלתי מאוישים לפעול בסביבות מגוונות, מדגישים את חשיבותם בכל היבטי החיים שלנו. בשמירה על גבולות, הגנה על תשתיות קריטיות והפחתת איומים שונים על הריבונות הלאומית וביטחון הציבור. 

אם תחום הכלים הבלתי מאוישים מרתק אתכם, כנס הכלים הבלתי מאוישים - UVID 2024, הוא המקום להתעדכן בפיתוחים האחרונים. הכנס יתקיים מחר (חמישי) גני התערוכה בתל אביב - ההרשמה לתערוכה עדיין בחינם! 

הירשמו עכשיו באתר הכנס

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית