תאגיד ליאונרדו הופך את מטוס האימונים M-346 למטוס תקיפה
ליאונרדו הודיעה שהכוונה היא להעניק למטוס ההדרכה והאימונים יכולות משופרות אוויר-אוויר ואוויר-קרקע
דן ארקין
|
שדרוג מטוס האימונים M-346, 'לביא' בחה"א הישראלי: תאגיד ליאונרדו ישדרג את מטוסי האימון האיטלקיים ויתקין בהם תותח NEXTER 20 מ"מ צרפתי במקום התותח הבלגי המקורי 12.7 מ"מ.
ליאונרדו הודיעה שהכוונה היא להעניק למטוס ההדרכה והאימונים יכולות משופרות אוויר-אוויר ואוויר-קרקע, וכך להפוך אותו למטוס קרב קל. המטוס טס בחילות האוויר של פולין, סינגפור, ישראל וקטאר.
מטוסים אלו צברו עד כה 100 אלף שעות טיסה. דגם משופר שנמכר לטורקמניסטן מצוייד ביכולת ירי חימוש אוויר-אוויר ואוויר-קרקע עם פוד חימוש מתקדם המחובר לקסדת הטייס.
תאגיד איירבוס שותף לליאונרדו בייצור ושיווק מטוסי האימון, מתוך תקווה למכור את המטוס ללקוחות איירבוס באירופה. דיפנס ניוז מוסר כי התחזית העולמית היא שיהיה צורך ב-400 מטוסי אימון בעשרים השנים הבאות.
הלקוח החדש ביותר של מטוס האימונים הוא חיל האוויר של קטאר השולח את טיייסיו לאימונים במטוסי M-346 בסרדיניה.
ליאונרדו הודיעה שהכוונה היא להעניק למטוס ההדרכה והאימונים יכולות משופרות אוויר-אוויר ואוויר-קרקע
שדרוג מטוס האימונים M-346, 'לביא' בחה"א הישראלי: תאגיד ליאונרדו ישדרג את מטוסי האימון האיטלקיים ויתקין בהם תותח NEXTER 20 מ"מ צרפתי במקום התותח הבלגי המקורי 12.7 מ"מ.
ליאונרדו הודיעה שהכוונה היא להעניק למטוס ההדרכה והאימונים יכולות משופרות אוויר-אוויר ואוויר-קרקע, וכך להפוך אותו למטוס קרב קל. המטוס טס בחילות האוויר של פולין, סינגפור, ישראל וקטאר.
מטוסים אלו צברו עד כה 100 אלף שעות טיסה. דגם משופר שנמכר לטורקמניסטן מצוייד ביכולת ירי חימוש אוויר-אוויר ואוויר-קרקע עם פוד חימוש מתקדם המחובר לקסדת הטייס.
תאגיד איירבוס שותף לליאונרדו בייצור ושיווק מטוסי האימון, מתוך תקווה למכור את המטוס ללקוחות איירבוס באירופה. דיפנס ניוז מוסר כי התחזית העולמית היא שיהיה צורך ב-400 מטוסי אימון בעשרים השנים הבאות.
הלקוח החדש ביותר של מטוס האימונים הוא חיל האוויר של קטאר השולח את טיייסיו לאימונים במטוסי M-346 בסרדיניה.