ריית'און זכתה בחוזה בשווי 237 מיליון דולרים לפרויקט גילוי והשמדת כטב"מים

כחלק מהמערכת המשולבת להשמדת כלי-טייס בלתי-מאוישים במהירות איטית ובגובה נמוך (Low, slow, small-unmanned aircraft Integrated Defeat System – LIDS), מכ"מ ה-KuRFS מספק זיהוי מתקדם של איום ב-360 מעלות, בעוד שרחפני Coyote  משמידים רחפנים

https://www.raytheonmissilesanddefense.com/what-we-do/counter-uas/effectors/coyote

החברה האמריקנית ריית'און טכנולוגיות (Raytheon Technologies) הודיעה בשבוע שעבר כי זכתה בחוזה של צבא ארה"ב בשווי 237 מיליון דולר לאספקת מכ"מי Ku-band  (KuRFS)   ורחפני  Coyote לפרויקט גילוי והשמדת כלי טייס בלתי מאוישים. החוזה כולל שילוב של מערכות נייחות ומערכות ניידות, כמו גם אמצעי יירוט המיועדים לתמוך בפעולות פיקוד מרכז של צבא ארה"ב.

כחלק מהמערכת המשולבת להשמדת כלי-טייס בלתי-מאוישים במהירות איטית ובגובה נמוך (Low, slow, small-unmanned aircraft Integrated Defeat System – LIDS), מכ"מ ה-KuRFS מספק זיהוי מתקדם של איום ב-360 מעלות, בעוד שרחפני Coyote  משמידים רחפנים.

לדברי ריית'און, מכ"מ הזיהוי המדויק  KuRFS ומכ"מ החישה הנייד Ku720 מספקים גילוי, זיהוי ומעקב מתמשך אחר איומים מוטסים. רחפן Coyote Block 2 משמיד רחפנים בודדים ונחילי רחפנים שונים בגודלם וביכולת התמרון שלהם ובגובה רב יותר ובטווחים ארוכים יותר ממערכות דומות אחרות.

פרויקט ה-LIDS של צבא ארה"ב משלב את מכ"מי KuRFS ומשפחת המיירטים של Coyote עם מערכת הפיקוד והבקרה של ההגנה האווירית הקדמית של חברת נורת'רופ גרומן (Northrop Grumman) או FAADC2 ועם מערכת הלוחמה האלקטרונית של חברת Syracuse Research Corporation. יחדיו, מערכות אלו יוצרות מערכת קבועה, ניתנת להעברה או ניידת רבת-משימות, המספקת פתרון הגנה מלא לטווח מורחב.


 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית