אבו כביר, גרסת נטפליקס: ביים פשע, נכלא, מכר סמים בכלא - וחזר לביתו. ניסה שוב - ונתפס

כך הצליח פלוני לגרום למעצרו הזמני, למכור את הסמים שבלע טרם לכן - ולחזור לביתו לאחר מספר ימים | בפעם השנייה שניסה לחזור על התרגיל - נתפס והוגש נגדו כתב אישום 

אילוסטרציה | צילום: משטרת ישראל 

מקרה שהגיע לאחרונה לכתב אישום בבית משפט בישראל, מגולל סיפור מעשה שנדמה כאילו לקוח מתסריט שנכתב עבור סדרה בנטפליקס. 

על פי הודעת פרקליטות מחוז ת"א (פלילי), הוגש לאחרונה לבית משפט השלום בעיר כתב אישום כנגד חליל בובלי (31), מוחמד דכה (25) ושעבאן אבו נאר (42) מהעיר, זאת לאחר שהבריחו סמים לבית המעצר אבו כביר. 

עד כאן, לכאורה, מקרה ״רגיל״ של סחר בסמים. אולם, הודעת הפרקליטות ממשיכה לצייר את אחד הפשעים המתוחכמים של שנת 2023. 

מכתב האישום שהגיש עו"ד איהב נופל עולה כי בעודם במעצר, דכה ואבו נאר רצו שיעבירו אליהם סמים לבית המעצר אבו כביר. לשם כך, הם יצרו קשר עם בובלי ורתמו אותו למשימה. משהשיגו את הסמים, הורו לבובלי לבלוע אותם על מנת שיעביר אותם לדכה ואבו נאר עת היו עצורים. 

למחרת, הם התקשרו למוקד 100 של המשטרה ומסרו מידע כוזב לפיו בובלי מחזיק בידו ברזל ומנסה לפרוץ לרכבים בתל אביב יפו, כל זאת במטרה לביים פשע שיביא למעצרו הזמני.

בהמשך לכך הגיעו שוטרים לכתובת, עכבו את בובלי ועצרו אותו בעוד שהחזיק על גופו סמים מסוכנים מסוג מתקאתינון-קוקאין וסכין. לאחר שנחקר בתחנת המשטרה הועבר לבית המעצר אבו כביר, ובמהלך מעצרו העביר את הסם המסוכן שבלע לדכה ואבו נאר.  מיד לאחר מכן השתחרר וחזר לביתו. 

מספר שבועות לאחר מכן, דכה ואבו נאר פנו לבובלי שוב ורתמו אותו להחדיר סמים לבית המעצר פעם נוספת. לשם כך, מי מהאחרים סיפק לו סמים והורה לו לבלוע אותם. בסמוך לכך ובאופן דומה התקשר למוקד 100 של המשטרה ודיווח כי בובלי מחזיק בידו ברזל ומנסה לשבור דברים בתל אביב יפו, אולם שוטרים שהגיעו למקום תשאלו אותו ועזבו את המקום.

כתב האישום מייחס לנאשמים עבירות של קשירת קשר לביצוע פשע ועסקה אחרת בסם. בנוסף, לבובלי מיוחסות עבירות של החזקת סם שלא לצריכה עצמית והחזקת סכין שלא כדין.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית