בהובלת תעשייה אווירית: נתניהו נפגש עם עשרות תעשייני ביטחון גרמנים 

במהלך האירוע הסגור לצמרת העסקית הגרמנית, חלק ראש הממשלה מניסיונה ארוך השנים של ישראל בזירה הביטחונית ודיבר על חשיבות היחסים המיוחדים בין גרמניה, ישראל ואירופה

סטילס: חיים צח /לע"מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש אתמול (ה') עם מעל ל- 30 מהמנהלים הבכירים של תעשיית הביטחון הגרמנית בתחומי היבשה, האוויר, הים והחלל, והארגונים הכלכליים, התעשייתיים והביטחוניים. 

הפגישה התקיימה לאחר פגישתם המוצלחת של ראש הממשלה נתניהו וקנצלר גרמניה אולף שולץ, בה נדונו בין היתר האתגרים הביטחוניים המשותפים בתקופה הקרובה, והינה חלק מהדגש על הזירה הביטחונית שהובילה את מתווה הביקור של ראש הממשלה בברלין. 

במהלך האירוע הסגור לצמרת העסקית הגרמנית, חלק ראש הממשלה מניסיונה ארוך השנים של ישראל בזירה הביטחונית ודיבר על חשיבות היחסים המיוחדים בין גרמניה, ישראל ואירופה בעת הזו. חלק גדול מהשיחה הוקדש לאפשרויות לשיתוף פעולה בין המדינות באמצעות התעשיות בזירה הביטחונית בגרמניה וכן באירופה כולה.  

שיתוף פעולה בין תעשיינים גרמנים לישראלים בתחום הביטחון קריטי, היות ובגרמניה, תעשייה ישראלית אינה יכולה לפעול ללא חברה מקומית. נקודה נוספת היא המלחמה באוקראינה המהווה זרז לרכש ביטחוני באירופה. בהקשר זה, תעשיות ביטחוניות גרמניות עם שיווק חזק באירופה, יכולות לשמש כערוץ הכנסה לתעשיות ביטחון ישראליות באמצעות שיתופי פעולה. 
 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית