חברת RT LTA Systems הישראלית תציג בלוני תצפית ב-IDEX, אבו דאבי

ניתן להפעיל את הבלונים בכל תנאי מזג האוויר, עם הגבלת רוח של 40 קשר, עד שלושה ימים, עם הפסקת ניפוח חוזר של 20 דקות בלבד בין פריסה לפריסה

תמונה: RT LTA Systems

חברת RT LTA Systems הישראלית, מעצבת, מפתחת ויצרנית משפחת בלוני SkyStar™ לשימוש ביישומי מודיעין, מעקב, סיור ותקשורת - תציג לראשונה ב-IDEX, אבו דאבי. 

המערכות, המשמשות לאיסוף מודיעין ואיסוף מידע, יכולות לשאת מגוון מטענים, ולספק פתרונות למגוון רחב של משימות הגנה ואבטחה. ניתן להפעיל את הבלונים בכל תנאי מזג האוויר, עם הגבלת רוח של 40 קשר, עד שלושה ימים, עם הפסקת ניפוח חוזר של 20 דקות בלבד בין פריסה לפריסה. 

למערכות ניידות גבוהה, יש צורך בצוות מינימלי, טביעת רגל לוגיסטית קטנה מאוד. מערכות SkyStar יכולות להיות מצוידות בכל מטען, כולל אלקטרו-אופטי, רדיו, סלולר, SIGINT, אזהרה מוקדמת וסוגים רבים אחרים של חיישנים.

מנכ"ל החברה, רמי שמואלי: "אנו שמחים על ההזדמנות להציג את המערכות שלנו לראשונה בתערוכה חשובה זו. במהלך שנות הניסיון הרבות שלנו בתחום, המערכות שלנו צברו יותר מארבעה מיליון שעות פעילות במקומות ברחבי העולם.

״היכולת של הבלונים לשאת מגוון רחב של מטענים מאפשרת ללקוחותינו לתמוך בהגנה על גבולות ומתקנים אסטרטגיים רגישים, כמו גם במשימות חיפוש והצלה". 


 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית