בכירי הממשלה ותעשיית הסייבר העולמית ישתתפו בסייברטק גלובל 2023

בין גולות הכותרת של הכנס השנה - דיון פתוח ראשון מסוגו בין ראשי מערכת הסייבר בישראל, ארה"ב, איחוד האמירויות, מרוקו ובחריין על אותה במה

תמונה: סייברטק

צמרת תעשיית הסייבר המקומית והעולמית תיפגש בכנס סייברטק גלובל - מפגש הסייבר הגדול מחוץ לארה"ב, והשני בגודלו בעולם בהשתתפות חסרת תקדים של 18,000 משתתפים מרחבי העולם.

בין הדוברים והמשתתפים הבכירים בכנס: בכירי הממשלה בהם גם שר הכלכלה ניר ברקת (ממייסדי צ'ק פוינט), ראש מערך הסייבר הלאומי גבי פורטנוי, בכירי חברות ענק מהארץ ומהעולם, יזמי חברות יוניקורן, מאות סטרטאפים ומאות משקיעים, כולל קרנות ההשקעה מהגדולות בעולם, ומאות מנהלי אבטחת סייבר של ארגוני ענק מכל העולם וממשלות.

בין בכירי הסייבר שידברו בכנס יהיו דוברים שיגיעו לישראל מחברות הענק סיסקו, איי בי אמ, מיקרוסופט, מנדיאנט (גוגל) ומייסדים של עשרות חברות ותיקות כצ'ק פוינט וסייברארק והיוניקורנים הבולטים של הסייבר NoName, Synk, Orca Security, Pentera ועוד.

בין גולות הכותרת של הכנס השנה - דיון פתוח ראשון מסוגו בין ראשי מערכת הסייבר בישראל, ארה"ב, איחוד האמירויות, מרוקו ובחריין על אותה במה.

לאורך הכנס יתקיימו הרצאות של בכירי הממשלה ותעשיית הסייבר המקומית והעולמית, ופאנלים בנושאים שונים: יזמות והשקעות בסייבר לאור המיתון העולמי והמשבר בהייטק. 

איך ייראו מלחמות העתיד ברקע צמיחה מתמדת של לוחמת הסייבר ; שימוש בפייק-ניוז, שימוש בבינה מלאכותית בסייבר, מלחמות הסייבר העולמיות ,  איך משתלטים על רכב באמצעות התקפת סייבר; ופאנלים מקצועיים על סייבר בתחבורה חכמה, בריאות, תעופה, פינטק ועוד.

מייסד סייברטק, עמיר רפפורט, אומר כי "מספר המשתתפים חסר התקדים צפוי לשקף גם את הגידול העצום שחל בסייבר מאז ינואר 2020. התמורות שחלו בזירת הסייבר מאז – שינוי מאזן הכוחות בין מדינות ותאגידי ענק, מעורבות הולכת וגוברת של הסייבר במלחמות ההווה והעתיד, סדרת תקיפות עוצמתיות שמשבשות כבר כעת את הסדר העולמי, ומעמדה הייחודי של ישראל בתווך - יבואו לידי ביטוי בכנס".

סייברטק גלובל 2023 נערך בחסות מערך הסייבר הלאומי במשרד ראש-הממשלה, משרד הכלכלה ומשרד החוץ.


תאריכים הכנס: 30.1-1.2, גני התערוכה תל-אביב

לתכנית הכנס המלאה

לרישום לעיתונאים לחץ כאן

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית