אלרון וונצ'רס משקיעה בפתרון אבטחת Web3 של חברת CyVers

״חברת CyVers תצמצם באופן דרמטי את מספר ההתקפות ותביא לכלכלת קריפטו בטוחה יותר", אמר אליק עציון, שותף באלרון ונצ'רס

צילום: שי בן אפרים

CyVers, ספקית ישראלית של אבטחת Web3 פרו-אקטיבית עדכנית עבור יישומים פיננסיים ריכוזיים ומבוזרים וביצוע עסקאות חכמות באמצעות זיהוי ויירוט של התקפות קריפטו בבלוקצ'יין הודיעה על גיוס של 8 מיליון דולר בהובלת אלרון וונצ'רס.

לגיוס זה הצטרפו גם Crescendo Venture Partners, Differential Ventures, HDI, Cyber ​​Club London ו-Cyber ​​Future.

CyVers, שהוקמה מוקדם יותר השנה על ידי דדי לביד ומאיר דולב, מפתחת פתרונות Plug-and-Play הניתנים להרחבה ומדויקים ביותר לזיהוי התנהגות חשודה. כך מתאפשר ל-CyVers לעצור עסקאות במהלך הרגעים הספורים שבין מועד שידור העסקה ועד לרגע בו היא נרשמת באופן בלתי-הפיך בספר הרישום בבלוקצ'יין.

CyVers כבר מאבטחת לקוחות כמו Bit2C, Solidus Capital ו-CoinMama, בין היתר. "הפלטפורמה של CyVers אוספת נתונים חוצי בלוקצ'יין, ומזרימה אותם למערכת הניטור המתוחכמת שלנו", אמר מאיר דולב, מייסד שותף ו-CTO.

"מנוע הניתוח שלנו חוזה התקפות מתפתחות מתוך הבנה אוטונומית של התנהגויות תוקפים. התנהגויות שאלו כוללות ניצול חוזים חכמים, דליפת מפתחות פרטיים, הלוואות פלאש וכו'. ברגע שהיא מזהה את ההתפתחות של דפוס ניצול, מערכת הבינה המלאכותית מייצרת התראות תוך מתן זמן מספיק לפעולה ולפתרון המוכר ביותר, לפני שהלבנת ההון והניצול מתקדמים."

CyVers הנמנעת מרשימות שחורות, ביקורת קוד ומעקב אחר כספים, מזהה התקפות סייבר ומבצעת תיקונים תוך אלפיות שניות. "בחנו חברות רבות בתחום אבטחת הסייבר של web3. אנו מרגישים זכות לשתף פעולה עם דדי ומאיר, יזמים המשלבים מומחיות מאבטחת בלוקצ'יין עם רשתות נוירונים גרפיות ומסחר ב-DeFi.

״חברת CyVers תצמצם באופן דרמטי את מספר ההתקפות ותביא לכלכלת קריפטו בטוחה יותר", אמר אליק עציון, שותף באלרון ונצ'רס. "יחד, אנחנו מאפשרים עולם אמין ושקוף של Web3."

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית